Mammamedmot Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Når gikk dere over til å begynne med sportsvogn? Lillegutt er straks 6 mnd og han liker ikke å ligge. Derfor lurer jeg på om vi skal gå over til sportsvogn. Takk for svar.
Gjest Madolyn Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Vi skifta når gutten var 5 1/2 mnd Brukte litt puter foran, slik at han ikke skulle skli nedover. Han så såå liten ut, hehe... Hadde lammeskinn under ham. Sportsvogner er mye mer åpne enn bagen, i fht påkledning og tepper Håper gutten din liker sportsvogna (det gjorde dessverre ikke min)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Byttet hin dagen, hun er 5 1/2 mnd:)
FrkChihiro Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Var vel rundt 5 - 6 måneder. Og for en forandring, nå gikk det jo ann å gå på tur. Frøkna likte nemlig IKKE å ligge i vognbag.
oslo37 Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Vi skiftet i dag! Jr er 5.5 måneder. Har venta lengst mulig siden vi har TFK så han bare kan sitte forovervendt. Men nå har han vokst ut av bagen. Og han storkoste seg på langtur i regnet i dag!
Valiana Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Vi byttet for to uker siden, da var jenten akkurat bikket 5 mnd. Hadde rett og slett ikke noe valg, da hun hadde vokst ut av vognbagen... (Mountain Buggy-bagen). Det har gått helt fint å bytte :-) Har henne helt nedlagt når hun sover, og så får hun sitte litt høyere når hun er våken.
Mammamedmot Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2011 Supert!! Takk for svar, da blir det nok sportsvogn på oss fra i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå