stch85 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hei, jeg hadde ikm på torsdag, tok en g test på fredag som var negativ men er fortsatt ingen spor av tanta. Eneste symptomet jeg kan ha på graviditet er at jeg tisser myyye oftere enn før, også har jeg hatt litt stikkinger i magen, litt lette mens smerter, i dag og i går har jeg ikke merka noe særlig til det. Tenkte jeg skulle ta en ny test i mårra, eller hva tror dere, burde jeg vente ennå lenger?
Lillababy Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Lenge sidan fredag no, ta ein test du Eg testa og engativt på fredag, men har ikkje fått mensen enno. Tenker testa på onsdag, fordi eg tok test i blod på sist onsdag som var negativ, så då er det usannsynlig at test i urin blir positiv så tidlig, trur eg. Blir og veldig nedstemt av dei negative testane, så føler igrunn ikkje det e rvits å testa før det er noko sjanse for å få positivt resultat... Masse lykke til til deg!!!
stch85 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2011 da tok jeg en ny test i dag da, fortsatt negativ kan ikke bare mensen komme da, så vi kan begynne å prøve igjen! Blir så nedstemt av alle de negative testene.
Lillababy Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Føler med deg! Eg og tok ein test i dag, og den var også negativ, 35 dagar sidan tr. Kjenner at eg blir deppa over å ikkje ein gong ha ein stabil syklus. Eg testa med eggl tester etter eggl frå dag 9 til dag 27 uten utslag, så kan jo vera at tr ikkje kjem før om ei veke. Den skal jo koma to veker etter eggl. Er redd eg ikkje har ahtt eggl i det heile. Trasig dette syns eg. Ha ein god dag!
Tina-30 Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg melder meg inn i klubben! skulle hatt IKM på fredag...ingen tante foreløpig og bare negative tester.. hm har alltid regelmessig og skulle hatt eggløsning rundt den 15 sept. I forrige uke testet jeg plutselig positivt på 2 eggl tester.. Kanskje bare alt er forsinket denne mnd grrrrr Blir helt sprø av dette her,tisser i ett sett,kjempe vondt i korsryggen og sover hele tiden.
stch85 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2011 det er så frustrerende! jeg har også hatt regelmessige, på 29 dager, og nå er jeg plutselig på dag 33, hvis eggløsninga var forsinka hos meg så traff vi sikkert ikke da, la mest aksjer den uka jeg trodde den var for å si det sånn Jeg tisser også i ett sett, har hatt litt vondt i korsryggen. Er kanskje bare kroppene våre som spiller oss et puss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå