Skrømti Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Sitter her og tenker.. Er 34+6 med mitt 3. barn. Likevel er dette like vanskelig å forstå som da jeg ventet mitt første. Klarer liksom ikke å se at det jammen skal komme et fiks ferdig barn ut av meg om noen uker! Tenker liksom at svangerskapet bare skal gå over av seg selv,og alt blir som før, uten baby. Ser det virkelig ikke for meg at det er noe levende som skal komme.. Nei, jeg er ikke vireklighetsfjern og fullstendig bortreist.. Det er bare så merkelig hele greia! Men, sukk, jeg gleder meg jo! Lurer på hvordan hun ( som det mest sannsynlig er) ser ut, og hvordan hun er.. Speeeennnnende!!!! Si at noen har det likt!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Tenker sånn jeg også. Blir nesten skremt når jeg kjenner en fot f.eks fra utsiden av magen.. Litt fjernt at det er noen der liksom! Sånn var det når jeg ventet 1 mann også, gikk liksom ikke opp for meg før litt etter han var ute og jeg så han ligge i "senga" si og sutte på totten <3
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hehe, godt å høre at det er flere som føler det samme! Og i tillegg flergangsfødende :-) Jeg prøver å tenke på hvordan han (ja, mest sannynlig er det en han) i magen ser ut, men når jeg virkelig prøver å se han for meg ser jeg bare figuren i E.T!!! Hehe! Og jeg håper jo at han ikke ser slik ut ;-) Jeg har seriøst store problemer med å se for meg at jeg bærer på et lite barn... Om to dager er jeg 38+0 og han kan komme når som helst!!! Er vårt første barn (som vi har laget selv), men har to storesøsken (fosterbarn) som gleder seg voldsomt!!!
Mrs Mon-e Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg klarte ikke å se for meg at det var en baby i magen sist, og ikke gjør jeg det denne gangen heller. Synes det er helt merkelig at det er en baby som skal komme ut og klarer ikke få noe forhold til han før han er ute. Trodde jeg var rar som hadde det slik siden venninder kjenner personligheten til baby'n sin før de blir født. Gleder meg til å møte og se han, først da kan vi bli kjent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå