Barnnummertre Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Da kom lille Lycke til verden i morges. Etter rier fra ca kl 21 i går kveld tok det seg veldig opp. Plutselig var det 3-4 min mellom riene og vi ankom til sykehuset kl 03:30 Ble undersøkt og hadde bare 1,5 cm åpning, ble skuffa,da det i det vi kom gikk alt i en rasende fart og veldig smertefult. Ikke nok åpning til epidural heller. Etter ca 45 min og ny undersøkelse var jeg plutselig 5 cm. Jævlig vondt, og fikk fortsatt ingen bedøvelse! En halv time senere var jeg hele 8 cm og jordmor mente dette gikk fort. Plutselig stangnerte alt og ble ikke mer åpen og lovmorhalsen trakk seg bakover igjen. Babyen hadde det ikke helt topp, og de ville ta blodprøve av henne. Skrapte litt på hode, og det var j..... hver gang de tafset der nede! De ville da ta keisersnitt og kl 05:26 var hun ute, med navlestrengen "tredd" rundt skuldrene og halsen (grunnen til at hun ikke hadde det bra). Men hun er frisk og fin, snill som et lam, tok pupp med en gang og ikke et kny. Går bra med meg også, selv om det selvfølgelig er vondt og kjipt og være så ubevegelig. Men det blir bedre! Så nok en nesten fødsel OG hastekeisersnitt. Men fort gikk det iallefall og er super lykkelig.
Skrømti Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Gratulerer så mye! Det hørtes litt dramatisk ut, men virker som om du har kommet gjennom dette med helsa og humøret i behold!
minlilleHelene Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Utrolig glad på dine vegne .. Gratulerer så mye.. kos dere masse nå...
3barnsmor123 Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Gratulere så mye og kos dere i tiden fremover
Gjest Gurimamma Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Gratulerer så mye med jenta Heldig som endelig kan kose med skatten din
vi3 Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Høres i alle fall slik ut nå at du har taklet fødselen din bra ) Gratulerer så mye kjære med prinsessen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå