Gå til innhold

MØKKA DAG! (advarer... MYE banning...)

Anbefalte innlegg

:( Fy faen så jævlig urettferdig livet er!

Idag har jeg fått vite at min søster venter nr 2, hun har selvfølgelig en på 1 år også... og de har prøvd,m og ønsket begga barna.

Jeg skulle så ønske jeg kunne være lykkelig for at jeg ble tante... men det nytter ikke... jeg bare gråter jeg.. for det minner meg på at hun strax har fått 2 barn på under den tiden vi har forsøkt på å få et barn... :( at det skal være så urettferdig det skjønner jeg ikke!

STORKEN! Kan du ikke se hit litt og da... fordel de barna litt rundt... som de sier i smash- reklama... det er bare en pr person.. hehe...(først ihvertfall... så kan du begynne å fordele nr 2 og 3... da er det greit)

trengte bare litt utløp for frustrasjon...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143635412-m%C3%B8kka-dag-advarer-mye-banning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg.

Det var da ikke så mye banning det der! :D

Kjenner så alt for godt igjen de tankene dine. For meg var det ille når kusiner og venninner ble gravide en etter en. Når det var søsken ble det enda verre. Men jeg har da tantebarn som er verdens skjønneste og mine øyenstener, og barna til venninnene mine synes jeg også er flotte barn. Så tante-rollen kommer du til å fylle fullt og helt, men akkurat nå er det bare litt vanskelig fordi du gjerne også vil komme med det gledelige budskapet.

Litt misunnelse må man få lov å kjenne på sånn i ens egen private verden når man er i din situasjon, så lenge vi ikke blir bitre av den grunn. Håper det ordner seg med at storken tar en tur innom deg også snart.

ja.. men jeg blir saa lei meg, og skikkelig misunnelig... tror nesten HELE verden har termin i mars/april her... :(

OG det er skikkelig dritt!! og sykt urettferdig! har bare lyst til aa grave meg langt ned i jorda! orker ikke mer!

Jeg orker ikke vaere sterk lenger! og jeg orker ikke vaere et offer lenger.. Jeg er saa sykt lei av denna drittenn!

det skal liksom vaere en fin nyhet da... men for meg har det bare vaert et mareritt hver gang!

Jeg skjønner deg jævlig godt!! Jeg tror det er helt vanlig at vi føler det til tider. Søstra mi har fått 3 siden jeg begynte å prøve,og venninner har og fått,men jeg?? neida ikke en eneste positiv test,enda alt det jeg har vært igjennom-utrolig urettferdig ja!!

Det er litt av en prosess dette her,ikke bare bare..hadde ikke trodd det skulle bli så vanskelig,vi får jo ikke gjort noe heller,det er skikkelig frustrerende!!!

Vi har lov til å bryte sammen,vi er bare mennesker.

Jeg føler virkelig med deg,sender deg en trøsteklem:-)

tusen takk shalin! Akkurat det svaret jeg trengte! en annen som synes livet er urettferdig! Er faktisk skikkelig forbanna!

Har akkurat vaert aa fylt bensin, og jeg maatte stoppe paa veien for aa skrike høyt, og tuuuut-grine... men fy faen saa jaevlig deilig det var!

Jeg har faktisk ikke valgt denne situasjonen selv! og ikke dere andre her inne heller.. det er jeg sikker paa...

skulle ønske jeg bare fikk svaret paa hvorfor jeg ikke blir gravid igjen.../hvis du har sett paa spaasidene, saa har du kanskje skjønt at jeg er litt klarsynt.. og da er det enda mer frustrerende, for jeg kan faktisk hjelpe andre, men ikke meg selv :( )

første gangen ble jeg gravid paa p-pilla... men tok abort... snakk om ironisk situasjon :( MØKK MØKK MØKK!

og endelig er det jobb igjen i morra.. :( bare lyst aa ligge under dyna og raatne :(

Heldigvis vet jeg at det som regel føles bedre i morra.

Nei det er jo det som er så frustrerende,vi kan jo ikke noe får det!!!! Jeg må igjennom IVF pga en jævla møkkalege,jeg er kondisert(fjærna livmortappen)og dusten tok for mye,så livmorhalsen min har grodd så og si igjen..grrr kunne kvalt han!!!!

Jeg har egentlig følt at jeg har tatt dette ganske bra,men nå kommer det for fult merker jeg,jeg er skikkelig sinna til tider,og frustrert og veldig lei meg:-( har egentlig lyst å bare være helt for meg selv...

Jeg skal igang med det siste frysforsøk i oktober(om egga opplever tiningen,har kun 3) men jeg har ikke noe god følse,igrunnen har jeg mista litt håpet på at det skal klaffe for oss...blææ

Ja det føles jo heldigvis litt bedre etterhvert!! Håper vi lykkes en dag-det fortjener vi :-))

Annonse

MØKKALEGE! han brukte tydeligvis ikke brillene sine da han operert deg :P

skjønner du er frustrert assa!!

har du hatt 3 ivf forsøk da eller, og naa er du paa siste fryse egga dine :(

har du tenkt paa veien videre hvis det er negativt eller.

Driver aa manner meg opp til tanken om jeg vil fortsette privat... vi har pengene, saa det er ikke noe problem, men det er psyken min... den er et problem...

har hatt 1 IVF neg

1avbrutt frys

2 Ivf Neg

Naa - snart fryseforsøk jeg haaper egga overlever...

Har faktisk tatt kontakt med en dame jeg haaper kan hjelpe meg i dag.. hun hadde ventetid da men... det er vel verdt aa vente paa hvis hun kan hjelpe meg aa faa det bedre :) og til at mine ufødte barn faar en stabil mamma ;) hehe... er jo stabil utenpaa, men ikke inni liksom...

Jeg har hatt 3 ferskforsøk og 3 frys,dette blir i såfall 4 fryseforsøk.

Vi tar en runde i Danmark før vi gir oss,jeg tror jeg bare må sette en grense,da har vi prøvd det vi kan føler jeg,jeg syntes og dette er slitsomt for psyken,dessuten er det jo ikke bra å putte i seg alle disse hormonene heller:-(

Jeg og er skikkelig sinna!!!! Og jeg er på første forsøk!!! Jeg går på Aleris fordi vi orket ikke vente. De er flinke, fleksible og positive. Men jeg har på følelsen at de ikke forteller meg hvilket håpløst case jeg er...

Skal på ul imorgen. Var på ul på fredag og posene var i ompa-lompa størrelse- altså latterlig små!! Hvorfor??? Møkka-eggstokk!

Og jegvhar ikke fortalt det til noen. Det siste jeg vil at alle disse småbarnsmødrene skal syntes synd på meg. Men det hadde vært digg å slippe all gnålinga om pupp,bæsj og søvn... Er dere åpne om problemene deres?

hello poca!

Her har jegVært litt for åpen om problemene føler jeg... får medfølelse fra alle kanter, og holder på å bli sprø!! Jeg er bare "De som sliter med å få barn" stakars... føler jeg!! ÅH! Så nå har jeg bestemt meg for å si vi skal ha en liten pause, og i mellomtiden bare kjører vi på i all stillhet! Jeg orker ikke at alle skal være involvert! Og faktisk har det vært mest vanskelig å takle familien min...

men de måtte liksom få vite at vi prøvde å få barn, siden jeg hadde en exu og ble operert...

Nå skal jeg snart legge meg, og da skal jeg våkne i morra fra dagens mareritt! Nå gidder jeg ikke mer!!!

De eggstokkene kan jo bli større etter ultralyden da... plutselig så modnes alle vettu ;) Men uansett det er jo kun ett gullegg som skal til... Men hvor er det jævla egget? Er sliten og lei av å lete etter det nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...