Gå til innhold

Noen som har erfaring med A1 graviditet tester?

Anbefalte innlegg

Blei veldig usikker på dette, tok en i går og den var positiv. Riktig nok var test streken noe svakere enn kontroll streken, men det var fullt synlig.

Tok en clear blue test med ukes indikator i dag og den sa: ikke gravid.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro på..

Noen som har erfaring med a1 graviditet tester?

Fortsetter under...

Jeg tror A1 er en del mer sensitiv enn CB digital. Kan være det er for tidlig å teste enda :-) Ta en ny test om et par dager, så får du nok svaret. Krysser fingrene :-))

Jeg har også tatt A1 test og den var positiv. Vel jeg håper den er riktig fordi jeg tok ikke en ny test men mens har ikke kommet ennå. Var og spurte på apoteket og de sa at hvis man har fått to streker på den så skal man være ganske så sikker på at man er gravid.

Ja har erfaring fra A1, tok en på kvelden som var veldig svakt positiv, neste morgen tok jeg en til som viste det samme resultatet (torsdag) ringte legen og fikk komme inn for en test som var negativ :-/ og de på legekontoret mente a1 hadde feil, anbefalte meg og ringe apoteket og fortelle de ol :-/

Tok en cb på søndagsmorgen som også var svakt positiv, ringte legen på nytt på mandag og den fantes det ikke tvil på så min erfaring er at A1 slår ut tidligere enn de andre..

Jeg fikk mitt svar med A1 og den var positiv. Riktignok den svakeste rosa streken jeg NOEN gang har sett, men nå, en uke senere er streken frisk rosa.

Dersom hcg ikke er så høy, så kan det vel være CB-testen ikke er like følsom..

Beste måten å då svar er å få en lege til å sjekke det for deg :)

Annonse

Jeg brukte først RFSU sin test, der fikk jeg en liten synlig strek. Prøvde A1 sin etter det (siden jeg ikke trodde på den) der fikk jeg samme svar. Var fremdeles usikker så måtte ta en CB digital også, der sto det gravid. Hørt at en strek er en strek :) Lykke til :)

Takk for alle svar! :-)

Var hos legen i dag, og der var det negativt også.

Tenker eg prøver en ny en på fredag. Siste mens var 5. september så det er jo tidlig ennå.

Slutta å prøve for nesten ett år siden, har pcos så dette kom som en stor overraskelse....

Vi får krysse fingrene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...