♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hei 5 år siden sist jeg ammet og jeg merker jo at enkelte ting har gått i glemmeboken. Jeg har ei lita frøken på 11 dager og de siste par dagene merker jeg at puppene mine ikke "sveller" opp slik de gjorde tidligere, så når frøkna vil ha mat er puppen fortsatt veldig myk synes jeg. Frøkna spiser og gulper, tisser og sover, så jeg går ut i fra at hun får greit med mat. Men er dette vanlig???
cab78 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Sånn var mine bryst ganske raskt etter eg starta ammingen på mi lille frøken. Jenta mi er 3mnd, og 6,8kg, så her er det mer enn nok mat! Så lenge ho ser ut til å trives, og systemet fungerer som det skal er nok alt bra:) Husker heller ikke tilbake til min første som er 7år, men her går ammingen som det suser selv om brystene ikke er sprengt. Kanskje skinnet er godt strekt etter et par graviditer;)
april2011mamma Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 jeg er førstegangs mamma så har ikke noe å sammenligne med, men fikk beskjed på sykehuset husker jeg at de blir myke når melkeproduksjonen er godt igang da vil man ikke lenger kjenne like mye spreng.... pluss at kanskje hun tømmer brystet så bra hver gang at det ikke får tid til å fylles helt opp til spreng ? virker jo som hun får nok mat hehe så tror det bare er melkeprodusjonen din som har stabilisert seg tidlig:) deilig å slippe spreng da!
Billie Jean Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Dette er helt vanlig. Hos meg var brystene "spent" og oppfylte bare til å begynne med. Nå som babyen er 2 måneder er de like myke som før fødsel, melka kommer allikevel og babyen legger godt på seg:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2011 Tusen takk for beroligende svar. Godt å høre at også dette er innenfor normalen ;o) Hadde ingen problemer med ammingen forrige gang heller så gikk jo egentlig ut i fra at alt var greit, men godt å få det "bekreftet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå