Ver@ Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Startet å tempe i dag, og forsøkte 3 ganger (bare for morroskyld), og fikk 3 forskjellige temperaturer? 36,40, 36,46 og 36,48. Det er jo et ganske stort sprang! Er dette vanlig? temper i munnen. Skal bruke fertilityfriend, og er usikker på om jeg skal gå for første eller siste måling?
Hali Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Når temper du da? Hvorfor temper du 3 ganger? Man skal egentlig tempe med en gang man våkner, og så er det den som gjelder.
Roselilly Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Det er egentlig ikke så stor økning - det er jo mindre enn 0,1 grad i forskjell. Hvis du snudde deg i senga - eller bare var veldig spent på resultatet så var det nok til at tempen kunne øke. Bare mål en gang, du, så slipper du å bli forvirret Tempen kan også variere en del fra dag til dag, du må se på tendensen fra første mensdag til el, og så fra el til første mensdag igjen. Så ser du fort et mønster. Min har f.eks. sunket med nøyaktig 0,1 grad hver dag de siste dagene, og jeg forventer mensen i morgen eller dagen etter (og vet at jeg ikke kan kan være gravid denne måneden). Vanligvis ligger min ganske høyt frem til dagen før mens, så faller den 0,6-0,7. Veldig greit å bruke fertilityfriend! Gå for den første målingen din i dag, du
Ver@ Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2011 Takk for svar Grunnen til at jeg målte flere ganger er vel egentli fordi jeg ikke stoler helt på resultat målt i munnen (men ikke f... om jeg tar den noe annet sted, hehe), og ville teste om resultatet endret seg om jeg målte flere ganger, noe det jo gjorde. Er spent på tempingen. Har veldig lange sykluser, og håper temping og fertilityfriend kan hjelpe meg å finne ut av om jeg har eggløsning i det hele tatt.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Hallo har tempa i 5 år jeg, med ladycomp, dette funker åsså. Har to planlagte gutter bak meg og er nå igang med nr tre, gutta kom på første forsøk og har aldri brukt annen prevansjon heller.
valkyrien Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg pleide å måle i vagina, fikk stabilt og fint resultat med det. Du vet at du skal måle til samme tid hver dag, og før du har kommet deg ut av senga, for å få et helt pålitelig resultat?
Ver@ Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, jeg er klar over det, men jobber 3delt turnus, noe som gjør det umulig. Ser at det er et problem, og at det ikke blir korrekt. Men gir det et forsøk og får heller droppe tempinga om det bare blir kluss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå