☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Vi prøver å få barn og har prøvd en stund nå.. Mine sykluser har variert fra 28 dager til 35 dager under disse prøveperiodene. Min siste mens var 28 august. Jeg pleier og ha mensensmerter i et par dager før mensen kommer. For en uke siden hadde jeg mensen smerter konstant i 2 dager og det var skikkelig plagsomt. Løp på do hele tiden fordi jeg trodde mensen kom. Har fortsatt mensen smerter som kommer og går men de er så rare, de kiler litt på en måte og føler at jeg av og til får litt nedpress, har ikke opplevd noe sånn før mensen før.. Jeg har også vært småkvalm de siste dagene, ikke sånn hele tiden men plutselig så kommer det, må ikke kaste opp eller noe men blir mer sånn at jeg ikke får noen matlyst. Jeg syns puppene mine har forandret seg litt men det har de også gjort før mensen kommer også i det siste. Det mørke området rundt brystvorten har blitt større (tror jeg) og kan nesten se litt hovent ut, veldig vanskelig å forklare. Har også (beklager detaljer) mye hvit utflod. Meeen testene jeg har tatt er negative! Tok en sist idag og den var negativ, kunne så vidt se en strek så lenge jeg holdt den opp mot vinduet men kunne ikke se hvilken farge det var på streken eller noe, var mer som en veldig utydelig skygge..
manne86 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Første dagen jeg testet "positivt" var streken nesten helt usynelig:) så blir den sterkere for hver dag:) kan jo hende din også blir det, masse lykke til!!!
fresh Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 det er så vanskelig å tolke de strekene, for ser man veeeldig nøye etter, så er jo den ene streken der uansett, bare at den blir sterkere når du er gravid. For å unngå å tolke hver dag, ville jeg anbefalt deg å ta en digital test, der det såtr "gravid"eller "ikke gravid". Da slipper du å lure Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå