Denise:-) Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hei, jeg har en kur på pergo som jeg skal begynne på nå til uken. Det står i papirene at jeg skal starte med å ta den første tabletten den femte dagen i menstruasjonen. Men når er det da best å ha sex for at det skal klaffe mest mulig?? er litt i tvil, og kan ikke huske at legen sa noe om det.. håper noen har peiling:)
Baby april 2012 <3 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Hei:) Vi fikk beskjed og teste etter eggløsning fra dag 11 i syklusen(altså dagen etter siste tablett) og ha sex annenhver dag! jeg har pco derfor jeg fikk Pergo, og det klaffet for oss på andre kuren:) er 10 uker på vei:) krysser fingre for deg, og masse lykke til:)
Denise:-) Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 takk for svar, kanskje jeg må gå til innkjøp av eggløsningstester da! Jeg fikk pergo for syv år siden også, og da klaffet det på første forsøk, men det er nå så lenge siden at jeg hadde helt glemt "oppskriften", hehe:) Har litt forhåpninger om at det skal klaffe denne gangen også, siden det gikk så bra sist, men man er jo blitt litt eldre, da...blir i alle fall spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå