LileMy89 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Etter å pratet med sambo på tlf i går kveld, han har vært borte på havet en måneds tid. sliten og lei da jeg har ekstrem kvalme, bekkenløsning og er alene med sønnen vår på 3 år.. Tenkte jeg at jeg skulle prøve ut angelsounden, regnet ikke med at jeg ble å få høre noe, da jeg føler jeg ikke kjenner kanten av livmora, husker så dårlig fra forrige svangerskap.. Men der kom lyden gitt, 176 slag i minuttet og den mest fantastiske lyden!! er 9+4 på vei, har vært på ultralyd to ganger, men har da kunne bare se hjertet slå, forrige uke så vi babyen sparke med bena, helt utrolig:) Nå føler jeg at jeg kan slappe litt av etter flere SA før den endelig satt, og gleder meg til sønnen vår blir storebror, har fått en ny gnist i meg og håper den varer, og at kvalmen gir seg:)
2 hjertegull :) Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Så fantastisk da! Husker så godt den første gang jeg hørtet hjertet slå da jeg gikk med jenta vår i magen. Jeg klarte ikke stoppe å gråte, ble så glad og rørt! Det er en mighty spesiell lyd! Jeg lurer veldig på hva angelsound er for noe? Jeg er forresten også alene med vår jente på 3 år. Min mann er borte hele uka på jobb, og bare hjemme i helgene.. Så kjenner til den "sliten og lei" beskrivelsen din :/ Håper også kvalmen din gir seg! Og at energinivået stiger litt etterhvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå