Gå til innhold

Hvordan er formen deres i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor langt er du på vei?

Jeg våknet i natt og tidlig i dag morges med litt kvalme, men den forsvant heldigvis ganske kjapt. Jeg er bare 5+0 i dag da, og skal være glad så lenge ikke kvalmen kicker inn for fullt.

Ellers er jeg litt mer trøtt enn vanlig, er mer sulten og av og til litt svimmel.. Merker det at jeg er litt bedre og mer opplagt i helgen enn jeg var i uken, så hvile og det å sove uten å bli vekket av en klokke, hjelper på:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 6 også, å har det veldig likt som deg:) Er trøttere og har snev av kvalme og svimmelhet innimellom...men så er jeg fryktelig oppblost i tilegg, æsj...

Skrevet

er 9+1 i dag, og er enda endel kvalm.. kjeeedelig!! men likevel biter e tennene sammen og vasker å rydder.. har jo bare lagt på sofaen hele uka. så her må endel gjøres!

Skrevet

11+2 og formen er på bedringens vei :)

Merker jeg er litt mindre sliten, og småkvalmen er helt borte.

Det strekker mye der nede om dagen, i går var det på grensen til smertefullt. Voksesmerter i livmora :P

Skrevet

Er 5+2 i dag og heldigvis ikke merket noe til kvalmen.

Merker jeg blir fortere trøtt og sliten og trenger mere søvn.

Har hatt noen sterke kramper i underlivet og korsryggen, men gått over igjen etter noen min. er dette mormalt da?

Skrevet

Jeg er 9+4 idag og kroppen er så tung!!! Kjennes ut som jeg har bly i armer og bein for tida,og er skikkelig sliten...Var ikke sånn i de 2 forrige svangerskapene...Synes at dette er skikkelig slitsomt...

Men har heldigvis ikke vært kvalm,bare fryktelig trøtt og sliten...Trøttheten er gått over men da blir kroppen så tung da at alt blir ett ork...Håper det går over fort...

Skrevet

9+2 og er nesten redd for å si det, men kvalmen jeg har slitt med siste fem uker er faktisk mye bedre. Kastet opp som vanlig i dag tidlig men har ikke tatt noe kvalmestillende og er fortsatt oppegående og det er STORT her i gården. Tror kanskje akupunkturen jeg har hatt har hjulpet.

Kjenner ellers igjen både blyfølelsen, oppblåstheten, økt tendens til voksesmerter og huset som forfaller. Ønsker dere alle en god søndag!!

Skrevet

Er i uke 5 og er vanvittig trøtt, kvalm i perioder, ømme pupper og murringer. Blir vel sånn en stund fremover;)

Skrevet

Jeg er 11+ uker på vei og kjenner at formen er oppadstormende! Jeg har siden jeg ble gravid lagt meg i 20.30-21.30 tiden og det er tidlig til å være meg! Nå i helgen har jeg klart å være opp til 00.30 uten problemer, og det er lenge siden sist! Kvalmen er også bedre,men kjenner at den kommer sigende når det er lenge siden jeg har spist!

Til dere som er veldig kvalme vil jeg anbefale vitamin b-6 og sink. Begge deler selges på apotek!

Lykke til :)

Skrevet

9+4.

Har vært veldig bra til nå, bare litt svimmel, småkvalm og trøtt. Men ble forkjølet for noen dager siden - og da gikk det rett vest.

Så nå sitter jeg her med forkjølelse, kvalm og hodepine, soppinfeksjon og svimmel. Herregud - håper dette er en særdeles raskt forbigående situasjon!

Satser på å komme meg på føttene om jeg bare får noen dager...

Må klage litt innimellom hehe

Skrevet

6 uker her, og trøtt hele dagen..Og veldig oppblåst i magen, ser ut som jeg er flere mnd på vei....

Skrevet

Jeg er 6+1.

merker ingenting utenom at jeg føler meg litt oppblåst. Håper jeg slipper kvalmen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...