Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg er helt blank selv... 5 jenter som treffes midt i uka, hva kan jeg servere?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Grønnsakssuppe med brød Rundstykker med godt pållegg Gryterett Lasagne Taco Pizza Wok Eggerøre og spekemat Pastasalat med kylling
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Tapas Indisk tikka masala kyllingsuppe med foccachia ost, kjeks og oppskåren frukt hjemmelaget pizza/pizzasnurrer kyllingsalat ............. Bruk fantasien din, men typisk "fredagsmat" er nok normalt tenker jeg prøv deg frem og finn nye oppskrifter på nett
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 pitabrød med biffsrimler, løk, paprika, cherry tomater og mais. Stek biffsrimmlene med hvitløk,chilli,salt og pepper og ha de oppi en skål og så steker du grønnsakene. Lag guacamole mens kjøttet stekes;) Dette er svært enkelt og supergodt, maten er klar på under 20 min;))
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Dette trenger jeg også tips om :-) Gjerne med påfølgende dessert
Gjest overlord Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Dette har jeg servert de siste gangene: Ost, kjeks, druer, valnøtter i honning, chutney, paprika, cherry tomater. Brownies til dessert. Indisk kyllingsuppe med nan-brød. Fruktsalat med råkrem til dessert. Pastasalat med kylling, bacon, ruccola, tomater, rødløk, pesto og basililum. Servert med fetaost, tzatsiki og foccacia ved siden av. Ostekake til dessert. Sushi av ulike slag, noen tempura maki for de som ikke vil ha rå fisk. Oreokake til dessert. Risnudler med scampi, div grønnsaker og sweet chili. Foccacia ved siden av. Gulrotkake til dessert. Alle liker å spise hos meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Jegergryte med biffstrimler eller hjemmelaget pizza. Sleng med noe salat:) Eplekake og is til dessert. Eplekaken kan du lage dagen før og bare varme opp. Ovnbakte epler med kanel og brunt sukker er også godt. Gjerne med mandler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå