SummerBlossom Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hei:) Testet positiv i dag, ble følelse av lykke og redsel, for følelsene og øyeblikkene etter en MA med utskrapning i sommer sitter godt i. Jeg er veldig takknemlig, for dette er første pp etter utskrapningen, allikevel er jeg redd det samme skal skje igjen, har hatt vondt i korsryggen i dag, som jeg hadde når jeg hadde MA, dette bringer dårlige minner. Skulle hatt mensen i dag så jeg er ikke langt på vei, hadde ørlite blod i utfloden i dag, så vi lever i spenning nå føler jeg. Håper jeg kommer meg igjennom 1 trimester med dere jenter Lykke til på ferden alle sammen.
selma07 og engel Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Vet hvordan du har det... Opplevde Ma i uke 11 i vår:( jeg testet positivt på fredag:))))) prøver å holde et positivt fokus! Dette er jo denne gangen, med nye celler! sist gikk noe veldig galt pga cellene. Lykke til, så får vi muntre hverandre opp underveis:)
Iz Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg er også i samme båt. Jeg oppdaget en MA i Juni, da trodde jeg at jeg var 16+, men det viste seg at fosteret ikke var mer enn 7 uker gammelt Da hadde jeg gått veeeldig lenge uten å vite t det ikke var liv.. Nå er jeg gravid igjen, 8+4..og har bestilt meg en tidlig ultrald til jeg er 10 uker på vei. Orker ikke tanken på å måtte gå helt til ordinær ultralyd for å vite at alt står bra til inni der. Lykke til dere også, det går bra denne gangen ;-)
SummerBlossom Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2011 Hei jenter:) Gratulerer så mye med graviditeten,. Greit og kunne prate med noen som er i samme situasjon, jeg klarer ikke helt og glede meg over dette enda da jeg frykter at det skal skje noe igjen. Så jeg gleder meg til når jeg bare kan glede meg over graviditeten Lykke til på ferden, dette kommer til og gå bra:)
<309+12<3 Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Gratulerer med knøttet:) Da er jeg med i samme båt...Bortsett fra at jeg har hatt 2 SA i 2011.Eni januar og en i juni! VELDIG vondt å oppleve noe så følsomt. MEN nå er jeg gravid igjen, noe som IKKE var planlagt.. Har blanda følelser, Men var på tidlig ul i uke 9 og der var det et vakkert lite hjerte;) det er jo helt fantastiks.. Jeg ønsker dere alt godt og lykke lykke til fremover. OG husk, ALT er nytt for hvert svangerskap, så gled deg over den store som skjer=) DET ER FANTASTISK:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå