Gå til innhold

Hvilken browser bruker dere til BarniMagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg Opera, dette fordi jeg synes det er så kjekt med retteprogram. Men synes det går så tregt her inne, og når jeg går inn på en trå kommer det bare opp halvparten av den innleggene som er skrevet, så må jeg gå ut igjen og prøve på nytt.....

Har dere mange faner oppe på en gang??? Lurer på om det er dette som forsinker mye her inne.....

Er bare så spent på om dere opplever det samme som meg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker hovedsaklig Firefox, av og til Explorer.

Problemene med treghet forekommer, såvidt jeg har forstått, i alle nettlesere og ikke på hver enkelts pc. Det er Bim/Dibs "plattform" som er problemet. De er jo kjent med det og har vel i lang tid forsøkt å rette det opp, uten å lykkes. Men nå skal jo det vissnok bli store endinger her inne om ikke lenge, så da blir kanskje disse problemene en saga blott.

Sjekk Ris og Ros, der er det til stadighet klager om dette.

Skrevet

Ja, har vært inne der og lest de fleste forklaringene, håper det ordner seg snart.....er litt kjedelig:/ Kjenner jeg blir litt pist noen ganger.....men så tenker jeg som så, Irene, det er vel litt andre større problemer der ute i verden.....hehe:)

Skrevet

Bruker firefox. Og treghet er vel noe alle opplever innimellom. Har ikke noe med browseren å gjøre så tror ikke det spiller så stor rolle. Jeg pleier å ha rundt 7-10 faner oppe samtidig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...