Gå til innhold

Murringer og stikkinger i kveld....Hva er dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ hcg i blod etter en uke etter EL( kan ha vært litt tidlig.) Og hadde vel slått fra håpet for denne pp. Men i kveld, nå 7-8 dager etter EL, har jeg skikkelig stikkinger og murringer, trykk og ubehag i underlivet, samt høyre eggstokk?

Noen som har noe kjennskap til slike graviditets-symptomer/ PMS symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjer hos meg òg ikveld. Men det kan være pms symptomer hos meg.

Skrevet

Det kan det jo fint være hos meg også Hali. Men det er liksom så påfallende.. Begynte i ettermiddag.

Åhh, tenk om vi ikke lider av PMS... <3 Når tenker du å teste? Tenker jeg venter en uke til jeg altså, så er jeg sikker som banken, nå er jeg bare et enenste stort spørsmålstegn, ett utålmodig ett. ;-)

Skrevet

Kan være graviditet dette, testene slår ofte ut negativt etter så kort tid etter unnfangelse vent 1 uke til og test igjen. Akkurat dette skjedde med meg symptomene kom før positiv test. Vet at det er vanskelig å vente man vil helst teste med en gang:)

Skrevet

Eplefrø: Jeg har lyst å teste men samtidig ikke. Så jeg (tror) velger å vente til ikm dagen. Har ikke lyst å bli skuffa liksom...

Men herregud, ventetiden er så lang!!

Skrevet

Cindy; Godt å høre. ;-) We like!!

Hali: Vent du snupp, så er du helt sikker..Lang sier du? Den uka her har føltes som en mnd....Jeg vet hva du går igjennom, kan man si. ;-) hehe. Åhh, håper så veldig vi kan leie hender inn i 1.trimester!!!! jippi!

Skrevet

Håper vi er heldig ja :) Ventetiden er så utrolig lang!!

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg har også murringer og stikking, dette er tredje dagen med dette her. Jeg er nå 11dpo, tok en test i dag og den var negativ :( Jeg har ikm den 6., kan hende det er litt tidlig å teste seg. Håper vi er heldige jeg også :)

Skrevet

Hadde alle disse symptomene forrige mnd. Men var ikke gravid. Tror man gjerne kanskje kjenner litt ekstra etter når man håper på å være gravid. Det beste er kanskje å prøve å la være å gjøre det, så slipper man å bli så skuffet...

Skrevet

Musipusi: Lettere sagt enn gjort ;)

Skrevet

Det kan være alt eller ingenting... Det beste er å ikke tro noe, så slipper man å bli så skuffa:(

Er i 12 pp nå og alt er som det skal... Venter kun på blodprøvetestene mine... Mulig lavt stoffskifte?

Skrevet

I know Hali ;) Men det er lurt å prøve å tenke litt sånn selv om det kan være utrolig vanskelig. Symptomer kan jo være så forskjellige fra svangerskap til svangerskap. Med nummer to bare visste jeg at jeg var gravid, med nummer tre hadde jeg ingen symptomer. Og PMS kan jo lett forveksles med graviditetssymptomer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...