<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Gleden var nok en gang kortvarig. Denne gangen ender det mest sannsynlig i MA. Ble sendt på ul på sykehuset på fredag pga langvaring blødning. hadde tatt to hcg prøver som viste liten stigning. og på sykehuset kunne de se "sekken", men den var ikke så stor som den burde vært. Men legen sa at det måtte være to leger som tok avgjørelsen om en evnt utskrapning. Lege nummer to mente at det kunne være at jeg ikke var så langt på vei som de trodde og at hcg verdien ikke måtte være høyere enn jeg hadde. Så hun ville at jeg skulle vente en uke, ta ny hcg og ny ul. men etter at den andre legen hadde gått så spurte jeg den første legen om hun trodde det var en MA og det trodde hun, for hun mente at jeg ikke kunne være mer enn 4 uker istedet for 6+3.. hcg ved første måling (5+6) 2200 hcg ved andre måling (6+1) 2971
mamma til s@lma Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Uff da, ikke lett dette. Nå er det ikke avgjort ennå, hvis jeg har forstått deg riktig, så krysser bare fingre, kanskje ikke alt håp er ute endå ? Ut i fra nicken din så tror jeg vi har ganske lik historie bak oss, så skjønner det ikke er lett i det hele tatt. Sender deg trøsteklem og krysser fingre ! Det kommer din tur også !
Lillababy Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Eg og vil berre senda ein god trøsteklem. Me og måtte gå og venta på ny ultralyd før me fekk konstantert ma. Kjenner smerten. Varme tankar til deg. Lykke til med alt!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2011 Takk for omtanken. nei, er ikke helt avgjort enda, men jeg merker at alle gravid symptomene mine har blitt borte. :/ Skal bli greit å bare bli ferdig med det nå merker jeg, så kan vi fortsette videre med prøvingen. Håper det ordner seg for dere snart også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå