Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Talen? Ingen taler i våre dåper. Ingen bordkort eller sanger heller, vi hadde bare deilig avslappet atmosfære hvor alle sa det de ville til den de ønsket.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Holdt ingen tale. Bare ønsket folk velkommen, takket folk for oppmøte og gaver og sa "værsego"
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Holdt ingen tale. Svigerfar ønsket alle velkommen. Og vi (foreldrene) takket for alle som kom, og gaver. Hadde heller ingen sang.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Ingen taler, ingen sanger. Har vært i en drøss med dåper i løpet av de siste årene, ingen taler eller sanger der heller. Vi er uformelle folk :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Ingen liten velkommen-tale heller? Jeg sitter her å undrer på hva jeg skal si i lillemanns dåp. Jeg hater å prate slik foran folk. Gruer meg. Derfor er det kanskje bedre å planlegge litt. HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Er da bare å ønske velkommen og takke for at de dukket opp, informere om hva slags mat dere skal spise og si vær så god.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Min mor sa velkommen til dåpsmiddagen, takk for at dere ville komme, i dag serverer vi biff stroganoff med salat og loff. Der etter blir det kake og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 Du kan si: "Velkommen i NN sin barnedåp, koselig at dere ville dele denne dagen med oss. Siden jeg ikke er noen taler, overlater jeg ordet til min bedre halvdel"
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #11 Skrevet 1. oktober 2011 Ingen tale, men vi ønsket alle velkommen og fortalte hva som var til middag da alle hadde satt seg. Dette gjorde vi foreldrene sammen. Jeg holdt vel en bitteliten takketale for gavene også siden det var litt kaos og det ble litt plundrete å finne hver enkelt og takke for gaven (takket selvfølgelig da vi fikk den i hendene da, før den var åpnet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå