herewego Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Noen som vil komentere/ rangere disse navnene? Bertine Johanne Bertine Kaspara Johanne Marie Ågot Marie Marie Kaspara Ellen Margrethe
Castho Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg liker overhodet ikke Bertine, Johanne, Ågot, Ellen eller Margrethe men Marie Kaspara var kjempe fint og Johanne Marie var litt mer tradisjonelt men også en god klang.
Mammas lykkebarn Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Dersom du ønsker å ha dobbeltnavn, så liker jeg kun Johanne Marie...
SeverineSuveren Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Liker ikke Kaspara. Ellers var det flotte, gamle navn. Like fine alle sammen!
herewego Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2011 Er egentlig ikke så farlig med dobbeltnavn, men alle disse navnene er oppkalling.... Hva passer best til Emrik?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Bertine Johanne var kult, men litt tungt. Hva med Bertine Marie?
Andreaa Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg liker alle navnene. Koselige tradisjonelle navn. Ågot og Kaspara er det jo ikke så mange som heter i dag så da får jo jenta et navn som ikke så mange på hennes alder har! Jeg tror de navnenekombinasjonene jeg likte best er. 1. Bertine Marie 2. Ågot Marie 3. Marie Kaspara 4. Johanne Marie. 5. Ellen Margrete 6. Bertine Kaspara 7. Bertine Johanne. (Fine navn begge to, men jeg synes det ble litt tungt sammen.)
LoveDove Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Johanne, Marie, Ellen og Margrethe er ganske fine navn. Resten like jeg ikke.
prebs Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes flere av navnene var fine hver for seg, men ble tunge sammen. Johanne Marie klinger fint og er min absolutte favoritt. (Ellen Margrethe klinger også bra, men jeg er ikke så fan av de navnene.)
Giss Skrevet 3. oktober 2011 #12 Skrevet 3. oktober 2011 1. Ellen Margrethe - Ellen er et av mine favorittnavn. 2. Bertine Johanne - Bertine er egentlig ikke et favorittnavn hos meg men sammen med Johanne ble det flott. 3.Johanne Marie - Litt tungt men pent Resten av kombinasjonene synes jeg er litt tunge og ikke fullt så sjarmerende.
inimini Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Det var spesielle gamle navn:) Jeg likte kun Marie og Johanne, og syns de ble litt tunge sammen de dobbeltnavnene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå