Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min turner noe ekstremt der inne, i sterk motsetning til hva min datter gjorde da jeg gikk med henne. Det gjør rett og slett vondt noen ganger...og enkelte kvelder er det så ille at jeg ikke får sove..29 uker.

Er det andre som kan tenke seg at det er sammenheng mellom "øm" mage (noen ganger minner det om altfor mange sit ups) og babyens spark? Kan den virkelig sparke så mye og hardt at jeg får smerter av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du skriver ja!

Skrevet

Jepp!

En arbeidskolega av meg fikk brudd i to ribbein når hun gikk gravid med sønnen...

Skrevet

oh yes. Her sparker jenta mi så hardt noen ganger at jeg "au"er meg høyt. Det er ikke alltid at sparkinga er verst heller for når hun strekker seg ut så strammer det noe innmari i magen og det kjennes nesten som hun skal bryte ut.

Visste ikke at babyer var så aktive nei...i magen. Men er glad hun er sterk og livlig da. Det er en fin bekreftelse , selv om jeg av og til lurer på om hun slapper av overhodet

Skrevet

En venninne av meg fødte en mnd før tida for da sparka sønnen hull på fostersekken og vannet gikk, han brista også to ribbein på henne så de kan virkelig sparke ja ;)

Skrevet

Herregud, hehe - det er jo helt villt! Jeg får håpe at jeg slipper knekte ribbein!!

Så snakket jeg med en venninne av meg i går...som fortalte at hennes baby sparket like intenst som jeg beskrev det. Og hennes lille jente sover nesten aldri! Og er like aktiv og tens ute i den store verden....Uæææ...noen som kan komme med en motsatt historie, eller er det andre som kjenner seg igjen i "aktiv og våken i magen - aktig og våken ute av magen" ;) ?

Skrevet

Jeg opplever også en svæææært aktiv krabat i magen. Han sparket på meg et ribbeinsbrist i uke 30 og de første ukene etterpå var helt forferdelige siden man vanligvis med ribbeinsbrist får ro og hvile i perioden det tar å gro. Men denne gangen måtte jeg få ribbeinsbristen til å gro samtidig som jeg måtte tåle sterke spark mot stedet. Helt grusomt!!! Noe etter dette snudde han seg med hodet ned og da fikk han rumpa innunder ribbeina mine og da klarte han å presse på meg en ribbeinsbetennelse som jeg enda sliter med. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...