30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 kan det skje noe fort nå da, eller er det bare tegn påmodning?
*bikki* Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Her også, og jeg er 1 dag over termin. Men i følge jordmor har jeg vært moden i 2-3 uker... :/ Håper virkelig det betyr at noe snart er på gang! Klar for fødsel i helga
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2011 ok, da holder vi sammen og føder sånn ca i morgen tidlig;)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 det høres ut som noe er rett rundt svinger hvertfall!! Jeg fikk litt blod kvelden før min forrige fødsel! Har termin i morgen, så slenger meg på at da blir det den store fødedagen :-D Ingen tegn til blod eller noe da men....puttsann...satser på vannavgang ;-D
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2011 Takk for optimismen din!
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2011 hvordan går det med dere? her har det skjedd null og niks:/
♥tosmåtroll♥ Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Termin i dag, og sitter her enda....menmen...regner med kroppen min er lik seg selv og føder 8-9 dager over denne gang også :-D Skal bare kose meg med 2'åringen min i dag...ikke lenge før han må dele meg med en liten pjokk til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå