Kafo - julibaby12 Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg aner ikke når jeg skal ha mensen eller når EL var, men regner med at EL var for 10 dager siden. Tok en test i går og her er bilde: http://i53.tinypic.com/jh521l.jpg Den er rett og slett driiiiiitsvak. Vanskelig å få tatt bilde av den når man kun har mobil, så prøvde å ta det ute. Ser dere den? Hvis jeg vipper litt på skjermen så ser jeg den bedre. Hva tror dere? Jeg ser den, men det er utrolig svak så vet ikke helt hva jeg skal tro. Skal selvfølgelig ta fler tester, men dør jo av å måtte vente på morgenurin:p Har ikke prøvd å få barn denne måneden, så er nygjerrig på om den faktisk er positiv...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Ser jo at det er en strek der, men om dette bare er en skyggestrek eller om det er farge på er ikke så lett å se. Lykke til med videre testing
Lykke X 4 Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Det der ser ut som en skyggestrek. Nøyaktig sånn så skyggestreken ut på en billigtest (samme sort som du) jeg hadde i forrige måned og jeg var ikke gravid. Følgende er å lese på pernille.info om skyggestreker: "7. Hva er en skyggestrek? En skyggestrek er en "usynlig spøkelsesstrek" der hvor den positive streken skulle ha vært. Disse er vanligvis grå eller fargeløse, eller ser ut som en "bulk" i testen. Alle tester har to striper med reagensmiddel i testvinduet. En av disse stripene vil alltid farges når den blir våt (kontrollstreken). Den andre vil farges KUN hvis den utsettes for fukt som inneholder hGC. Disse reagensmiddelstripene er IKKE usynlige. De er vanskelige å se, men de er der. Når teststripen utsettes for fukt blir den enda enklere å se siden fukten får lyset til å reflekteres annerledes. Når man da myser på testen i godt lys så vil man nesten alltid se "noe" der. "Resultatet" teller imidlertid ikke så lenge det ikke er tydelig rosa- eller blåfarget. Dersom man ikke kan se hvilken farge det er eller hvis det er for svakt, så skal det tolkes som negativt. Ofte kommer ikke skyggestrekene før etter at tidsfristen har gått ut. Husk dog at selv om alle tester er disponerte til å få skyggestreker, så er det ikke alle som får det. Er du i tvil, så vent et par dager og test på nytt."
VinterSol+2 Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 jeg ville sagt negativ test, er jeg redd... prøv igjen om en dag eller to?
Blomsterpiken og tullene Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil si den er positiv! Men om det er noe hold i det, får du bare vite ved å teste hver/annenhver dag fremover Blir den sterkere er du gravid Lykke til!
Leirha Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg ville sagt at den var positiv. Når jeg vipper lapptoppen litt bakover så ser streken veldig veldig lys rosa ut. Jeg vil si det for det var slik min aller første test så ut, og jeg er gravid. Den kom tydeligere fram på ny test på kvelden, og dagen etter. http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/600161
Kafo - julibaby12 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2011 Hmm, så komplisert dette skulle være... Jeg og mener den ser mer lyserosa ut enn grå. Men tok en test nå og den er ganske svak den og, men jeg kunne se den etter 2 minutter. Kan den ikke bare bli kjempesterk? Har opplevd begge deler før. Har hatt kjemisk og vært gravid, begge gangene var de jævlig svake først, men kjemisk forsvant jo etterhvert. Hmmm, så spent på å se i morgen da...
Baby april 2012 <3 Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Hei jeg ser streken sånn test hadde jeg og 5 dager før jeg skulle ha mensen,da hadde jeg tre sånne like tester hehe;) dagen etter hadde jeg to clearblue tester liggende en vanlig og en digital! Begge to slo ut gravid da:) så ville anbefalt deg og kanskje ta en sånn test å se?! krysser fingrene for deg:)
Lykke X 4 Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 HI! Du sier nå at du har tatt flere tester som ser slik ut? Hos meg var det bare en test som ble slik, de andre var negative (den skyggestreken jeg fortalte om lenger oppe her). Hvis du har tatt flere tester og alle viser det samme som på bildet, så er nok testen positiv og du er GRAVID!!!!!! Gratulerer!!!! Jeg har aldri pleid å ha kjempesterke graviditetstester, så det trenger man ikke få.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Nå er det 3 dager siden du la ut dette. Er så spent, har du testet igjen?
Kafo - julibaby12 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2011 Har fotsatt å teste hver morgen siden innlegget og de er fortsatt like svake. Akkurat som dere ser på bilde. Aner ikke hvorfor det er sånn, for sist jeg var gravid så var de veldig svake, men de ble også sterkere. Denne gangen vet jeg jo faktisk ikke når jeg skal ha mensen, så vet ikke om det fortsatt er tidlig? Var hos legen på mandag (for noe helt annet egentlig) og var veldig i tvil om jeg skulle nevne de svake testene. Hun spurte generelt hvordan jeg hadde det og da sa jeg at jeg var veldig trøtt og sliten og hun spurte meg automatisk om jeg var gravid Så tok en test hos legen som var negativ (men den er vel ikke like sensitiv som billigtestene?) og har tatt blodprøve så skal ringe i morgen og høre. Virker som om legen trodde jeg var gravid, men jeg begynner å tvile litt. Skjønner ikke hvorfor de jævla testene ikke kan bli positive?!!?!?!
BettyBoob Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 hm, for meg er den der ganske tydelig negativ :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå