Gå til innhold

abort eller ikke, usikker på hvordan tiden vill bli etter. går da ann og legge opp noe kort der og se

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager, dette vil jeg ikke legge kort på. Når det kommer til abort, så skal du høre din egen stemme uten påvirkning av spå, synes jeg selv!

Hvis du er i tvil på om du vil beholde, så skal du sette deg ned og få ned alle tanker på papir. Hvorfor vil du ha barnet? Hvorfor vil du ikke ha barnet? Hva sitter du igjen med? Tøm deg fullstendig på papiret, slik at du får oversikt over tankene.

Du kan ikke be om å få vite hva som skjer etterpå, på forhånd. Ta sjansen!

Enig med Gulltopp her!!

Man kan ikke legge kort på noe sånt...det er tross alt snakk om å bestemme over et liv eller ikke...ikke misforstå, jeg dømmer deg ikke uansett hva du velger, men man kan ikke spørre kortene om dette...d er vanskelig å få ærlige svar fra kortene også, fordi de kan styres litt av våre tanker om f.eks abort...

Dette valget må du nok ta helt selv...men som Gulltopp sier, sett deg ned og tenk ! se for deg hvordan det blir med dette barnet, eller ikke...

Helt enig med di over...

Om du er sammen med barnets far så kan du jo også høre hva han tenker.. kanskje det vil hjelpe deg litt på vei...

heisan rebecca. jeg har sagt det før og nevner det igjen... du må gjerne prate med meg om du treng noen og prate med. vært i omtrent samme sitvasjon, men jeg valgte og beholde. dømmer ikke de som tar abort og var så i tvil sjøl. kan hende det hjelper å lufte tankene med noen :) klem

Dette bør ingen se på, og bare det at du har spurt om kjønn, burde varsle rødt flagg til alle som ser. Du har 4 barn, er enslig, dette er på en måte 'one night stand' da dette er helt ferskt....ikke spør oss som ser, gå inn i deg selv og ikke tenk på at du bærer ett barn, men om du faktisk vil ha ett barn, og har overskudd og økonomi til det - og får du flere nei enn ja så bør du virkelig tenke på deg selv om de barna du allerede har....

Dette er ikke noe jeg ser, men kun råd, og jeg ønsker deg virkelig lykke til og alt godt :-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...