januarbaby + novemberspire Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hva slags vinterjakke skal dere ha/ anbefaler du?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Når det kommer til vinterjakker så investerer jeg ikke så mye, da de fortsatt vokser en del i den alderen der. Jeg kjøpte en vinterjakke med fleecefor inni til gutten min på H&M. Han sitter fortsatt i vogna, blir mer viktig når de skal ut å gå. Skal han sitte på bakken og leke blir han likevel å ha på seg dress. Jenta vår fikk ordentlig jakke da hun kom litt over 1 år og ikke skulle sitte i vognen hele tiden. Men den var kjøpt på Cubus og krute god. Synes det er viktigere med god dress, for jakken bruker man som regel bare på kortere turer eller inn og ut av bil eller som sagt i vogn
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Signerer hun over her, og gidder ikke bruke mye penger på vinterjakker før de blir litt større (storesøster fikk sin første skikkelige vinterjakke da hun var 2 år gammel). Før den tid funker det greit med billige H&M-varianter el lign, siden de uansett sitter mest i vogna enda. Skal hun være ute på lekeplassen er det uansett dress som gjelder, og der har jeg investert i en skikkelig og god Reimadress
jippijegharfødt Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Som de andre her så kommer jeg ikke til å kjøpe noen dyr jakke, siden eventuell bruk bare blir i vogn. Har derimot kjøpt en Troll-dress til ute-bruk utover nå og til vinter (har løst ullfor). Har en vindtett fleece fra Polarn til sønnen min som jeg bruker mye til sønnen min på 9 mnd nå. Er veldig glad i den og har det til eldstemann også, men det er jo ikke vinterjakke da.
mastermind Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Trenger bare en billig vinterjakke fra cubus/hm el.l. Bruker den jo bare i bil til og fra. I vogna og ute bruker vi dress. OG dressen trenger heller ikke være av dyreste sort! Er ikke ute så lenge at de verken blir våte eller kalde, så noen troll, reima osv hadde jeg ikke kjøpt! I barnehagen er ikke de små så lenge ute! Iallefall her sover de minste mye av utetiden! kanskje 30 min. MAX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå