Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvor mange vi er og når dere har termin.

Jeg har termin 25. oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bamble her og har ul-termin 30 okt og mens-termin 27 okt :)

Skrevet

Har termin 10.desember og bor i porsgrunn

Skrevet

Er fra Skien, bor i Lunde, og har termin 11. oktober. Ingen tegn til at mini har noe hast med å komme enda gitt:)

Noen fler som var på visitt på sykehuset tirsdag som var? Var kjekt å se hvordan det så ut der for en fersk førstegangs, og artig å se "skogen av kulemager" som ventet innenfor døra da vi kom hehe:) Var ikke lenger i tvil om at vi var på riktig sted, for å si det sånn;) Koselig!

Skrevet

Hyggelig å høre fra dere andre i nærheten :o)

vi har ikke vært på besøk på føden, for tirsdager har vært kampkveld for min datter på 8,5 år

Skjer nok ikke så mye her heller, selv om det har vært hardere og oftere kynnere idag enn før. Vondere blir de også...

Skrevet

Ja koselig å skravle litt med andre i området i samme situasjon:)

Her går liksom dagene bare sin vante gang..nesten litt kjedelig med permisjon faktisk!

Siden det er vårt første barn, aner jeg ikke hvordan ting "burde" kjennes ut, men synes det er rart nå så nært opp til termin at jeg ikke kjenner noe som helst "kynneraktig"?? Ikke noe vondt, ingenting, selv om jordmor mente hodet nå har festet seg. Litt hovne hender og føtter, og det er alt..! Skal selvfølgelig ikke klage, men føles så rart at det liksom ikke er mer action nå 9 dager før termin hehe:)

Skrevet

Sånn hadde jeg det første gangen også... kjente ingenting, ble satt igang to uker på overtid...

nå er alt helt anderledes... kynnere, ulik hyppighet, varighet og varierer hvor vonde de er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...