Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 På poden sine vintersko sto det at de kunne vaskes i maskin på 30 grader... Noen som har testet det? På hvilket program og med hvilket vaskemiddel?
Mandalas Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har gjort det. Sålen løsnet fra selve skoen og jeg ødela to par sko på den måten Jeg tok et kort hverdagsprogram da, kanskje man bruke noe enda mer skånsomt som ullprogram eller noe..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2011 okei, da frister det egentlig ikke så veldig... Men samtidig er det jo egentlig en reklamasjon dersom sålen løsner, med tanke på at det sto på poden sine sko at de kan vaskes...
It's all about me Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Har vaske Viking sko (som står merket med at de kan vaskes i maskin) flere ganger. Ikke noe problem det. Vaska med Milo siden det joe er Gore Tex, ikke skyllemiddel på 30 grader på det nest hardeste programmet.
It's all about me Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Men The Power, var det merket med at de kunne vaskes i vaskemaskin?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2011 høres bra ut Frokostquiz Har noe techwash (vaskemiddel) liggende, lurte på om jeg skulle bruke den... Men milo er kanskje det beste, siden det er ull inni skoene...
It's all about me Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Da hadde jeg brukt Milo, det skal jo være bra både for ull og GoreTex..
Mandalas Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Det husker jeg dessverre ikke, så kan jo hende at de ikke var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå