Aprilripsen Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Lillemor fyller 1 og to uker. Idag har hu bare sovet én gang, og virker egentlig fornøyd. Så mitt spm er: Når gikk deres små over fra å sove 2 ganger om dagen til å sove bare 1 gang? Og kommer dette gradvis? Dvs littt forskjellig fra dag til dag?
Maracuya Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Det ble sånn da han begynte i barnehage, da var han akkurat blitt et år. For der sov jo alle andre en gang midt på dagen, mens gutten min egentlig var trøtt i 10-tida. I starten sov han da, og så en gang på ettermiddagen men det ble etterhvert litt upraktisk ettersom han snart skulle hentes osv. Så da gikk vi over til en lur om dagen ganske fort. Og da ble faktisk den luren lengre også, slik at han sov omtrent like lenge totalt som før likevel. Men hadde jeg hatt ham hjemme hadde vi nok fortsatt med to lurer en stund til.
Aprilripsen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2011 Stemmer. Men de i barnehagen har sagt at det går helt fint om hu fortsatt sover 2 ganger om dagen....men det var mye enklere å legge henne ikveld enn det har vært de siste dagene, så kan hende det er på tide å kutte ned på sovinga. Å hu var faktisk helt fin og forholdsvis opplagt helt fram til leggetid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå