lille +gutt Skrevet 28. oktober 2011 #176 Skrevet 28. oktober 2011 Da var min første dag på overtid gått registrert med glede at symtomene de siste dagene (2-3 ) har vært samme som forje pp da jeg hadde en kjemisk graviditet. Trøtt, sulten, mye tårer, og utflod. Men denne mnd skal jeg ikke teste. Brukte så ufattelig med penger forje mnd siden jeg fikk så mange pos og noen neg så nå får dagene bare tell seg selv. Go natt og ha ei fin helg jenter
LilleSpire<3 Skrevet 29. oktober 2011 #177 Skrevet 29. oktober 2011 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600533/offset/1 Ingen tvil i dag! Hjeeelp!
LilleSpire<3 Skrevet 29. oktober 2011 #178 Skrevet 29. oktober 2011 PS: Har endra navn fra BareVenteLitt til LilleSpire<3
vilblimammaendag Skrevet 29. oktober 2011 #179 Skrevet 29. oktober 2011 Gratulerer så masse LilleSpire<3 :) Jeg fikk TR i går, desverre.. blør såpass mye at jeg ikke tror at det er noe festeblødning.... så hopper over i neste pp. kanskje jeg ser noen av dere andre igjen inne på ikm uke47?? :) lykke til videre til alle
Denise:-) Skrevet 30. oktober 2011 #180 Skrevet 30. oktober 2011 Hurra!! Testet positivt i dag!! En dag etter ikm, og på første pergokur:) da rusler jeg inn på 1 trimester, og håper at mange av dere kommer etter!!!
LilleSpire<3 Skrevet 30. oktober 2011 #182 Skrevet 30. oktober 2011 Gratulerer så mye med graviditeten Denise og 1h11h1!!!! Møtes på 1. trimester!
Magica-von-Tryll Skrevet 30. oktober 2011 #183 Skrevet 30. oktober 2011 IKM i går, ingen mens og negativ test i morges... Ingen symptomer verken på mens eller graviditet. Bare å smøre seg med tålmodighet da skjønner jeg...
chamira Skrevet 30. oktober 2011 #184 Skrevet 30. oktober 2011 Hei jenter... Her kom TR i går så nå går jeg inn i pp3. Det var som forventet da jeg virkelig ikke følte at det klaffet denne mnd. jaja.. vi får begynne på nytt ihvertfall. Den gode nyheten er at jeg har nå hatt to perioder på nøyaktig 34 dager og det har ikke skjedd på lenge.. Kanskje jeg nå kan si at det blir forutsigbart:) Men siden jeg har så lange sykluser så er nok ikke neste ikm før i uke 48 om jeg ikke tar helt feil... Det er så kjiiiipt å ha lange sykluser da det er dobbelt så lenge å vente på EL... Men det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Gratulerer så masse til dere som har testet positivt denne uka også håper jeg dere legger igjen litt babystøv på oss andre slik at vi kan lykkes i neste periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå