Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 43¸.?°´¯)?<8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil teste nåååå! Sitter på lesesal og leser til eksamen men har store konsentrasjonsproblemer for tiden. Hehe... Har ikm på fredag og har tenkt til å være flink å ikke teste før fredag dersom tanta ikke kommer, men det er så vanskelig å holde seg! Er litt i samme båt som dere med ingen særlige symptomer annet enn at jeg ikke får i meg mat pga kvalme, men det er liksom ikke nok føler jeg.

Det er uansett godt å se at vi er flere i samme båt og kan tyte til hverandre her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge til lørdag... Får bare holde ut spenningen. Synes det er dumt å teste før IKM, og håper at jeg greier å holde meg helt til søndag hvis TR ikke er kommet. Symptomer: et munnsår, utflod og har vært svimmel. Er svimmel innimellom på grunn av lavt blodtrykk, så det trenger ikke bety noe. Var også kvalm en morgen, men det var rett etter en hard treningsøkt kl. 0630 på morgenen, så det kan være derfor. :P Har ingen PMS-symptomer ennå.

Skrevet

ja vi kaller det ikke skrulleland for ingenting.. man blir jo sprø av dette! Jeg krysser fingrene for dere alle... Jeg satser nok alt på neste mnd da jeg nesten er helt sikker på at det ikke foregår noe nå. Vet jo ikke helt sikkert før tanta evt. kommer, men følelsen er liksom ikke der. I dag er det ryddedag her hjemme.. Vi må rydde litt før helga og i morgen er det laaaang dag på jobb igjen...

Kos dere i kveld jenter!!

Skrevet

hei :)

slenger meg på den her jeg:)

ikm på fredag og veldig spent...

er første pp, så ingen forventninger, men har ømme og hardet bryster nå, så er veldig spent på helgen som kommer;)

gratulerer til dere som har testet positivt denne uken;) og lykke til videre til dere andre.. :) :)

Skrevet

Da har vi IKM samtidig LK+baby? :) Så gøy ! jeg har prøvd siden des.09 og vært gravid 3 ganger, men ingen barn. Så håper det sitter snart :)

Skrevet

Godt å høre at det er fler som venter spent :) Testet i dag tidlig, men den var negativ :( Så tenkte at nå er hvertfall all håp ute.. Men så kom jeg på at jeg har ikm alt fra 27-29 jeg, så da er det fortsatt en liten mulighet der.. tror nok tanta kommer, men da får jeg ratt vente et par dager til...

Skrevet

Hei alle sammen, jeg hadde eggløsning onsdag eller torsdag for 2 uker siden, altså ikm i dag eller morgen. Vet jeg hadde el da pga var på ul hos gyn som sa det var en folikkel der som skulle slippe da. har pco (mild grad) så derfor ul hos gyn. tok test i dag, den var negativ. er det sånn at mensen alltid kommer 14 dager etter eggløsning?

Skrevet

Kommer nok ann på hvordan syklusen din er. Men du kan jo fortsatt være gravid :) Hvordan kroppen produserer hcg er jo også forskjellig. Noen stiger senere enn andre... ;) Så fortsatt håp vil jeg si ;)

Skrevet

Det er jo håp enda da som bildogfornøyd sier ! :)

Selv klarte jeg jo ikke å holde meg å tok en test nå i kveld, den var selvsagt negativ. Prøver å overbevise med selv om at siden jeg tok den på kvelden og det fortsatt er 2 dager til IKM så er det hope in a hanging snore for meg og ;)

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg hører også til her inne. Hadde eggløsning 12, og testet positivt på på mandag. Dette var vårt første forsøk, og er fortsatt ganske uvirkelig at spiren satt med en gang...Krysser fingrene for at flere av dere kan følge etter til 1. trisemester i dagene som kommer:)

Skrevet

Det ER håp SallySue:) Vi må klinge oss til håpet så lenge vi kan.. er det ikke utrolig hvor positiv vi er når vi er i testefasen.. uansett om vi får negativ test så er det jo ikke sikkert det er sånn.. hehe

Nå er det snart natta og da er enda en dag gått av uka vår.. jeg skal ikke teste før søndag.. kanskje lørdag siden jeg egentlig skal på fest på lørdag.. vi får se...

Nå sier jeg god natt ihvertfall...

Skrevet

Chamira: Ja, ikke sant! Man blir helt overdrevent positiv av å være her inne, men det er deilig og da :) Er liksom ikke noe man tyter om til venninner eller familie som ikke er i samme situasjon. God natt til deg !

Snåtti: GRATULERER ! er alltid koselig å se at det sitter for noen her inne ! Lykke til i sv.skapet også håper jeg vi sees alle sammen i første tri snart :)

Skrevet

Hvordan er dagen i dag jenter? Syns dette er litt merkelig.. Må bare først si at jeg har ikke noe tro på at jeg er gravid denne mnd. Fikk også negativ test på tirsdag.

Men nå har jeg følt et par dager, sånn en kan få når mensen kommer. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg er hvertfall sånn at nå jeg føler det omtrent brister nedi underlivet, så kan jeg nesten kjenne at nå kommer det. Og kan gå på do, og der kom det ja.. hehe.. Skjønner dere hva jeg mener? Syns bare det er rart at det ikke kommer noe enda. Har ikm i dag, så kan jo fort komme.. Også går det sånne trykk mot venstre sida og mot rompa, og nesover benet. Syns det er ubehagelig, for det "tynger" hele meg, hvis dere skjønner.. Skulle bare ønske mens kunne kommet, for da vet jeg det vil føles bedre.. grrrr...

Ellers har dagen vært helt topp :) hahahaha...

Skrevet

Tok en test i håp om at da kommer tanta i løpet av dagen. Greit å få det negative snart på hvitt... Og det fikk jeg som forventet, så da syns jeg den kan dukke opp straks... ;)

Men følger med i spenning på dere andre ;););)

Skrevet

for en dag. TR meldte sin ankomst med litervis (unnskyld detaljene) og store smerter. I tillegg har jeg feber og ligger på sofaen og synes synd på meg selv... huff huff...

Skrevet

Jaggu godt denna tanta holder tidsfristen sin ;) hehe... Da kom den her også, så da ønsker jeg alle dere andre lykke til hvertfall ;) Så får jeg hoppe over til ikm 47 da ;) vi sees der vi da sallysue???

Skrevet

Ingen TR i dag! Tok en test, og jeg tror den var svaaakt svvaaakt positiv!! :D Er ikke helt sikker, så tør ikke håpe for mye enda! Skal ta en ny test på lørdag :)

Tenk omdet virkelig har klaffa på første ''forsøk'' :o:O

Hjeelp! :P

Skrevet

Oj så spennende da :) Kan du ikke legge ut bilde?? hvisker et stille gratulerer :)

Skrevet

GRATULERER !!!! :)))

Sånn var min også med førstemann :) Holdt på å kaste den, men så skimtet jeg noe.. Og jammen var det ikke en strek der ;)

Skrevet

Trengte ingen test for TR kom på dagen hun ikke skulle=P.

Egentlig er det like greit, hadde vært vanskelig å fokusere på eksamen neste uke om det hadde vært en spire på gang. Litt morsomt å bli kjent med kroppen sin, jeg visste det egentlig at det ikke hadde klaffet. Bedre lykke neste gang til alle som har fått besøk av tr.

Og GRATULERER til alle gravide!! Lykke lykke til videre!

Jeg tar meg et glass vin og venter på neste IKM i uke 47=)

ADios AMigaS

Skrevet

Tar det glasset med deg jeg hippiopp :) Så sees vi på 47-forumet :)

Skrevet

Skål både Hippiopp og Blidogfornøyd :) Vi sees på IKM 47 :)

Skrevet

Har alle mulige tegn på at tanta er i anmarsj. :( Regner med at den kommer i løpet av dagen/ morgendagen. Da bør man kanskje glede sge ove en ganske så stabil syklus allerede. :)

Ønsker alle en god helg, gravid eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...