myrsnupp Skrevet 23. oktober 2011 #126 Skrevet 23. oktober 2011 Gratulerer med positiv test! Jeg tok også en test i dag (9 dager før IKM, hehe) Snakk om å kaste penger ut av vinduet, egget er jo ikke festet en gang. Det var bare den tidlige positive EL testen jeg hadde for et par uker siden, som fikk meg til å teste. Den var selvsagt negativ.
nurseBettie Skrevet 23. oktober 2011 #127 Skrevet 23. oktober 2011 Tusen takk:D:D Jeg er så glad at jeg har konstant tårer i øynene:) Jeg testet med CB vanlig i går og i dag, testene er svake men positive ja:D Ikm er først på onsdag, så er tidlig enda! Jeg begynte å mistenke noe tidligere i uka da jeg hadde helt annerledes murringer-stikk liksom. Og jeg føler meg konstant "hoven" nederst i magen, det presser liksom. Så har jeg vært veeeldig trøtt og fikk et stygt munnsår på leppa:p ellers i fin form, men magefølelsen sa meg at nå hadde det skjedd;) krysser fingrene for at alt går bra nå<3
SallySue Skrevet 23. oktober 2011 #128 Skrevet 23. oktober 2011 Gratulerer til alle med positive tester til nå !! heldiggriser Jeg svidde selvfølgelig av en test i dag tidlig, den var negativ. har jo IKM fredag, så er vel fortsatt håp ?
Hippiopp Skrevet 23. oktober 2011 #129 Skrevet 23. oktober 2011 wow! Positive tester før uken vår har begynt! Gratulerer=) Det er forsatt håp SallySue! Nå begynner snart uken vår for alvor! Jeg har ingen symptomer, men det hadde jeg egentlig ikke på nummer en heller. Hvordan er det med dere andre? symptomer?
SallySue Skrevet 23. oktober 2011 #130 Skrevet 23. oktober 2011 Takk Hippiopp ! :)I Symptomerjakten har startet for fullt, men må ærlig talt si at jeg føler meg ikke særlig gravid. Huff, var så optimist i starten av perioden, men tiden vil vise. Ingenting er tapt før TR kommer
Wiiga Skrevet 23. oktober 2011 #131 Skrevet 23. oktober 2011 Gratulerer så mye til dere som er gravide! Det var gøy å se! Får håpe de sitter, og at det blir flere positive tester i løpet av uka. Selv ser det ut som jeg har fått TR, tidligere enn forventet. Men er jo 1pp så det går jo bra:) Men lurer på hvordan en festeblødning ser ut/kjennes ut? Har ganske sterke menssmerter, og veldig vondt i korsryggen, men har ikke blødd så veldig mye i dag. Er jo sikkert TR, men er jo lov å håpe:) Får bare vente å se om den fortsetter i flere dager.
Blidogfornøyd:) Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #132 Skrevet 24. oktober 2011 Noen andre som har testet nå ? Kanskje litt tidlig for mange enda... Tenkte jeg skulle ta en test i morgen, om mens ikke kommer i løpet av dagen da.. Har ikke ikm før onsdag-lørdag. Men har alltid syklus mellom 26-28 dager... Testet jo på søndag og den var negativ.. Kan jo prøve en i morgen da? Eller blir den mest sannsynlig negativ og kanksje...
nurseBettie Skrevet 24. oktober 2011 #133 Skrevet 24. oktober 2011 Håper vi sees i 1.tri! jeg flytter over dit og håpe jeg blir værende:) lykke til alle sammen!!
myrsnupp Skrevet 24. oktober 2011 #134 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har ømme pupper! Og det var det eneste tegnet jeg hadde ved de to andre svangerskapene mine.
myrsnupp Skrevet 24. oktober 2011 #135 Skrevet 24. oktober 2011 Mandag: *G* Tirsdag: Onsdag: Gawi Våryr<3 Blidogfornøyd:) Torsdag: BareVenteLitt Denise:-) Fredag: SallySue Lørdag: MagicavonTryll Søndag: Denise:-) Myrsnuppe Chamira Gravid: Våryr
chamira Skrevet 24. oktober 2011 #136 Skrevet 24. oktober 2011 oi.. her ser jeg det blir en veldig lang uke på oss som ikke skal teste før på slutten av uka. Gratulerer våryr:) Symptomjakten er i full gang.. Jeg hadde en stor økning i tempen på lørdag og det har jeg selvfølgelig lest at kan være et tegn på at egget festet seg.. så nå er jeg overfølsom for symptomer. I går hadde jeg den rareste dagen noen sinne.. jeg var egentlig veldig sliten i hele går, men i går kveld så jeg en trist film og begynt å hulke!!! jeg gråter sjelden av film.. og i samme øyeblikk hadde jeg latterkrampe som igjen førte til at jeg ble bevist mine svingninger og pga det så måtte jeg gråte en skvett igjen.. hehehe.. min sambo lo seg halvt ihjel i går. Jeg har også hatt veldig mye stikkinger i magen de to siste dagene og selvfølgelig ømme bryst. Ømme bryst har jeg stort sett hver mnd. så det telles nok ikke desverre. Jeg er litt overanalyserende på tegn ser jeg.. Men men det er jo det som er så gøy i akkurat denne perioden. Nå skal jeg på trening:) Og ønsker alle som stikker innom her i dag lykke til med denne uka! Måtte TR forbli borte i mange måneder fremover!!
Hippiopp Skrevet 24. oktober 2011 #137 Skrevet 24. oktober 2011 Mandag: *G* Tirsdag: Onsdag: Gawi Våryr<3 Blidogfornøyd:) Torsdag: BareVenteLitt Denise:-) Hippiopp Fredag: SallySue Lørdag: MagicavonTryll Søndag: Denise:-) Myrsnuppe Chamira Gravid: Våryr
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 25. oktober 2011 #138 Skrevet 25. oktober 2011 Da har jeg fått det bekreftet, den digitale clearbluen lyste "gravid 1-2" mot meg i dag, og billig testestrimmelen var også sterkere i sin strek :-) Håper bare det virkelig er en spire der inne, har nemlig opplevd to ufrivillige aborter tidligere, med forklaringen "tom fostersekk". Tror jeg må bestille meg time til tidlig UL denne gangen også, for å slippe å gå rundt å spekulere.. Bare vente litt, så hjertet er begynt å slå:-)) Lykke til med testinga, alle sammen!! Håper vi kan følges på første trimester!
lille +gutt Skrevet 25. oktober 2011 #139 Skrevet 25. oktober 2011 Hei alle sammen jeg hører også til her Er spent på denne mnd, forje mnd hadde jeg noe som het kjemisk graviditet og da var jeg 100 % sikker på at det hadde klaffet. Denne gangen er jeg ganske sikker på at det ikke klaffet, null symptomer. Men får vente å se Gratulere til de som har testet pos allerede
Blidogfornøyd:) Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #140 Skrevet 25. oktober 2011 Gratulerer så mye til deg også m@mm@ til 5 Ønsker deg lykke til, og håper alt ordner seg for deg denne gangen Her er det ikke så mange symptomer, så har mistet litt troen, men lever fortsatt i håpet Det kan ingen nekte meg hehe...
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 25. oktober 2011 #141 Skrevet 25. oktober 2011 Tusen takk, blidogfornøyd:) Hvordan er det med deg nå, ble det så du tok en test i dag? Jeg begynte å få svaaake positive tester allerede på torsdag( billige testestrimler, ikke utslag på RSFU s test tidlig test, kjøpt på rema), og har ikm i dag, så det kan jo være sjans for utslag hos deg også, om det er en liten spire der inne :-) Lykke til! Har fooresten endret nicket mitt til
Blidogfornøyd:) Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #142 Skrevet 25. oktober 2011 Her kjennes det veldig ut som tanta vil melde sin ankomst kanskje i løpet av natten, morgendagen Føler liksom en sånn tyngde i underlivet, som en får når mens kommer. Men som jeg skrev er det jo alltids et lite håp. Får jeg var akkurat sånn med med førstemann. Merket INGENTING og var helt sikker på at mensen kom. Men har den ikke kommet i morgen, blir det en test. Tok jo en i går kveld som var negativ, så man tenker jo sitt... Hvordan er formen din ?
chamira Skrevet 25. oktober 2011 #143 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er ganske negativ i dag kjenner jeg. Har ikke noen følelse av at det har klaffet den mnd her heller.. Det er kun imaginære symptomer.. Bortsett fra pms!!! Jaja.. Jeg rekker vel å være optimist en gang til eller to før helga er her! Hvordan går det med dere andre? Vi får håpe det ikke er tanta blidogfornøyd!!
Blidogfornøyd:) Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #144 Skrevet 25. oktober 2011 Akkurat sånn jeg føler det nå også Chamira. Kanskje vi hopper over i neste gruppe sammen da Men vi må være optimistiske en kort stund til. Men må innrømme at hvis testen er negativ i morgen, er det nok bare å vente på denna tanta Hadde du barn fra før av chamira?
chamira Skrevet 25. oktober 2011 #145 Skrevet 25. oktober 2011 Nei jeg har ikke barn fra før... Jeg har også litt ustabile sykluser så det er litt vansKelig å forutse. Men jeg har ikm til helga sannsynligvis, men satser på at neste mnd er en mye bedre måte å bli gravid i... Har du barn fra før? Nå er det skikkelig kosekveld her.. Alene hjemme, Greys begynner straks og bim på ipaden:) dette er en god kveld.. Ble i min dypeste fortvilelse i går,enig med min samboer at neste prøveperiode så skal vi gjøre det vi kan for å holde oss hjemme og ha sex så godt som annenhver time igjennom hele perioden...patetisk ikke sant?
Blidogfornøyd:) Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #146 Skrevet 25. oktober 2011 Ikke patetisk, heller normalt hehe.. Jeg har en toåring fra før av, så stresser ikke så mye med det enda, men ønske er jo veldig sterkt da Men husker veldig godt hvordan det var når vi bestemte oss første gang. Da skulle man helst hatt det mnd før det ble bestemt Hørtes ut som du koser deg i kveld ja.. Egentid er viktig hehe.. Her er det sjokoladeis (fy fy) og paranormal activity 2 på pcen... Ekkel film.. Skal du teste snart eller?
chamira Skrevet 25. oktober 2011 #147 Skrevet 25. oktober 2011 Ja det er sant... Ønsket er så strkt at man gjerne kunne bestilt det på nettet.. Nå vil jeg ha barn..hehe jaja man får ikke alt så enkelt så da får jeg jobbe litt for denne. En toåring ja.. Burde ha hendene fulle du da? Kanskje lettere å få tiden til og gå? Jeg jobber heldigvis endel så får trøste meg med det.. Jeg er helt avhengig av egentid!!! Jeg tror faktisk jeg skal vente til etter helga!! Jeg har null tro på at det klaffet så da gidder jeg ikke bruke penger på tester... Eller energi på bekymring.. Du da?
lille +gutt Skrevet 25. oktober 2011 #148 Skrevet 25. oktober 2011 Ja da var enda en dag gått av denne uka vår Spennende Jeg begynner å føle at dette tar så lang tid, hvor lenge har dere prøvd? Hvor gamle er dere? Vi er 28 og prøver på 1.
chamira Skrevet 25. oktober 2011 #149 Skrevet 25. oktober 2011 Ja en dag er gått.. Vi er 29 og 34 og vi prøver på vårt første barn.... Det er veldig spennende og dagene går ikke fort nok i noen del av syklusen synes jeg.. Heldigvis har vi hverandre så våre menn ikke blir gal a alt maset;)
Blidogfornøyd:) Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #150 Skrevet 25. oktober 2011 Her har vi hendene fulle:) Kjempekos Krysser fingrene for deg jeg Chamira Kan hende jeg drøyer med test jeg og, siden følelsen av at TR kommer er så sterk. Da kan jeg heller spare testene til neste mnd Ha en fortsatt fin kveld Finne loppekassa jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå