Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 43¸.?°´¯)?<8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =)

Jeg vil si at du nok hadde el på fredag jeg da. Jeg tar el-tester jeg også, og får iblant positiv test 2 dager før selve el dagen. Jeg temper i tillegg, så da er det kjempelett å se om el har vært eller ikke. Lykke til =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg sikkert det=) Bra vi koste oss på torsdag da;p må vel ta en runde i dag også for å være sikker. Håper virkelig det klaffer nå!! Håper det gjør det for oss alle! Er så fælt at det ikke skjer noe mnd etter mnd..

Skrevet

Hei igjen dere!

Har et lite spørsmål ang. EL-tester. Er det det samme når på døgnet man tar dem, eller skal de helst tas på morgenen slik som gravid-tester?

Skrevet

De skal vel helst tas på ettermiddag/kveld har jeg lest:)

Jeg har hatt el nå i helgen, og har derfor IKM tidligere enn jeg først antok! Derfor hører jeg til i IKM uke42.. Men håper vi alle sees på 1.trimester om ikke lenge! Lykke til alle sammen=)

Stor klem med masse babystøv fra meg:)

Skrevet

Lykke til Våryr<3 :)

Ååååh, ukene går så sakte!! Men nå blir det vel EL denne uka for alle håper jeg :-)

Er som sagt litt usikker ifht EL, selv om jeg tester morgen og kveld så får jeg bare en svak strek hele tiden... Får bare prøve hele neste uke og håpe på et positivt svar :)

Hvordan er dere med alkohol og nikotin nå når dere prøver?

Jeg var i middag igår og da blir det veldig unaturlig å takke nei, men tok bare 1 glass vin til maten :)

Skrevet

Hei jenter.. her har det vært aktivt i helga..

Når det gjelder alkohol så må jeg innrømme at jeg tar det litt som det kommer. Mellom TR og EL så er jeg ikke avholden hvis jeg befinner meg i en situasjon som gjør det naturlig... men jeg drikker ikke masse. Men mellom EL og IKM så er jeg avholden. Føler det blir riktig i tilfelle det skulle skje noe. Røyking derimot kan jeg si at jeg har nå 5 ukersjubileum til uka for å slutte.. Jeg sluttet å røyke med hypnose og det fungerer faktisk:)

Nå nærmer vi oss uken for EL hele gjengen. Det blir utrolig spennende fremover. Nå gjelder det å prioritere "kvalitetstid" med samboer i en god stund fremover.. Det er vel den hyggeligste delen av "Jobben":)

Ellers så må jeg si at jeg har hatt en utrolig bra helg:) Fått slappet av masse, og gjort masse likevell. Slike helger liker jeg:)

Hvordan har dere andre hatt det i helga? Har det bare vært babytanker og planlegging eller har dere klart å kose dere litt også?

Skrevet

Hei hei:)

Hatt en kjempe fin helg med min kjære og vi har kost oss masse! Men siden jeg er ny her, har jeg noen spørsmål, og håper noen kan svare:)

Jeg bruker ingen hjelpemidler, så jeg lurer på når EL kommer, som så ut som kom i dag.. Hvor lenge etter kan man evt se en festeblødning? Slimet i dag var litt sånn rød/brunt, og det har det aldri vært før! Så mulig det var festeblødning?

Tror også kanskje IKM blir da i uke 42, men holder meg her litt til hvertfall, bedre å teste sent enn for tidlig.

Håper alle koser seg om dagen!;D

Skrevet

Gawi: Hver gang jeg har hatt litt sånn brunlig utflod midt i en periode har jeg testet positivt på grav.test uken etterpå, så i mitt tilfelle har det vært festeblødning. Vil jo håpe at det er det for deg også ! :)

Skrevet

Når EL kommer varierer fra kvinne til kvinne, og fra syklus til syklus så det er ganske umulig å svare på. Hvis du vil vite for sikkert så er det nok best å investere i EL tester. Forhåpentligvis så har det klaffet denne mnd, og du ikke trenger å kjøpe deg til neste pp.

Lykke til. :D

Skrevet

okei jenter, nå er kroppen ikke helt i balanse. Som jeg nevnte tidligere har jeg hatt litt EL lignende symptomer allerede på CD 7-9 men hadde ikke EL tester og fikk dermed ikke testet. Har testet nå dagene etterpå, men da får jeg kun en strek opp, og muligens en svak svak svak strek i tillegg.

I går kveld var jeg så klam nedentil og gikk på do, hadde da mye brunlig slim. Kan dette ha vært festeblødning? eller andre som har erfaringer med brunt slim i syklus?

Skrevet

Hei damer! Slenger meg med her jeg! Er litt usikker på når EL var/er og når IKM blir, men tror det skal bli rundt uke 43. På fredag var jeg nemlig 12 dager inn i syklusen og skulle begynne EL-testingen, da det viste seg at jeg bare hadde en strimmel igjen. Testet på fredagen da, og den var negativ. Har lagt inn noen aksjer i løpet av helgen, håper det holder. Så da blir vel IKM rundt mandag 24 eller tirsdag 25 oktober en gang? + - noen dager..

Skrevet

Akkurat sånn jeg hadde i går og er litt sånn i dag også ser det ut som. Så får satse på at det er som du sa, at vi er gravide, og at det er festeblødning ;) Jeg er i 1 pp, på mitt første barn, og har aldri hatt sånn rød/brun utflod midt i en syklus, så da satser jeg på at det er det jeg håper :)

Er vel bare å vente et par uker så får vi se. Det blir nok to laaange uker. Tror ikke jeg får testa før på onsdag i uker 43 heller, hvor jeg jobber og ikke er hjemme de dagene jeg jobber. Og vil helst være her med kjæresten min når jeg tester. Det blir en lang ventetid.

Når skal dere teste?:)

Skrevet

La oss håpe det Gawi !! Huff, jeg er så dårlig på å vente med den testinga, men skal prøve å holde meg til mandag 24, men stor fare for at jeg svir av noen tester før den tid :P

Skrevet

Nei, det er ikke lett å vente, så hadde det ikke vært for at jeg skal jobbe, så hadde det vel gått en del tester før onsdagen! hehe, men sånn er det vel :)

Skrevet

Hei alle sammen.. jeg må lese endel når jeg ikke har vært inne å lest skikkelig på et par dager:) Det er forsåvidt bare koselig, men jeg tenkte at jeg har andre ting å gjøre den uka her enn å sitte på nettet.. EL uke denne uka her:)

Jeg har litt dårlig hukommelse, men Gawi og en til... jeg krysser fingrene med dere for at det var festeblødning, men tenker også at om det var festeblødning som vanligvis dukker opp 5-7 DPO så har vel dere egentlig IKM neste uke eller? Hvis det var EL hos deg Gawi så er det mulig å ha litt farget utflod i forbindelse med EL også. Hvor lang er syklusen din vanligvis?

Ønsker alle en riktig fin mandagskveld og en fin uke med EL på de fleste her vel?

Skrevet

Er bare andre mnd etter p-pille slutt, og forige syklus var da på 32, mest sansynlig var det vel EL som var i går, og da blir det syklus på 30 dager.

Får vel bare vente å se :)

Skrevet

Noen dager siden jeg har vært her, og ser at vi begynner å bli mange som venter håpefullt på uke 43.

Nå begynner da den "aktive" uken, som de fleste menn er veldig glad for ;) hehe.

For min egen del syns det det er vanskelig i forhold til eggløsning. Burde kanskje testet, men vi bestemte oss for å ikke stresse og bare kose oss som normalt. Men følte liksom litt antydning til det rett før helgen, litt over en uke etter mens, så la inn litt aksjer i helgen og ;) Nå kjenner jeg ingenting igjen, men kan jo hende det kommer i løpet av uken. Så vi får bare fortsette;)

Skulle vi laget en liste på når ikm er?

Så får man litt oversikt over hvordan hver enkelt ligger ann?

Skrevet

Slenger meg på her jeg :) Vi har 1 pp, og ikm den 27 Oktober :) El denne uka, så her kjører vi på! ;) Spennende!! :D

Skrevet

Da kommer jeg tilbake igjen hit!:)

Jeg trodde jeg hadde positiv el test fredag, men fikk negative igjen i helgen. I går fikk jeg sterk positiv, som er enda sterkere i dag igjen! Derfor har jeg vel el i morgen, så her må vi kjøre på hver dag fremover;)

Har vel ikm onsdag 26 oktober:)

Skrevet

Vi kan jo lage en sånn som ikm uke 40 gruppa hadde lagd. Bare kopiere og skrive nicket under den dagen du skal teste/IKM dagen.

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Gawi

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Gawi

Våryr<3

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Gawi

Våryr<3

Torsdag:

BareVenteLitt

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

Tok en el test i dag (Fra lavpris-tester.com), og er veldig usikker på resultatet! Men tror den er positiv! :D Tok et bilde, men vet ikke hvordan jeg kan laste det opp....

Skrevet

Mandag:

*G*

Tirsdag:

Onsdag:

Gawi

Våryr<3

Torsdag:

BareVenteLitt

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

Skrevet

Jeg tok EL-test i går og i dag og de var negative.. Håper EL kommer snart, da vet jeg jo også sikrere når IKM er. Skulle helst sett at EL kom NÅ, er lei av å vente :P

Et spørsmål til dere som temper, hva slags temperaturmålere bruker dere? Har ikke peiling jeg, er det liksom helt vanlige termometre som du stikker i munnen? Hadde kanskje vært greit å begynt å bruke, siden jeg er så usikker på syklusen. Da kunne jeg jo tempet hver dag og i hvertfall visst når EL var over. Er litt slitsomt å ta EL-tester hver dag, hvertfall hvis det går mange sykluser før det klaffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...