Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 43¸.?°´¯)?<8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Henger meg på jeg også. Ikm mellom 27.-30. Har venligvis syklus på 27 dager, men sist mnd var den bare 24 dager. Nå skal det klaffes jenter,må jo bli vår tur snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen Cornflake 7pp :) Enig med innstillingen din ;) dette er mnd :) hehe

Skrevet

Velkommen til deg Cornflake 7pp! :)

Blidogfornøyd: Jeg og har hatt litt tykt slim...hmm, ja, vi får bare holde på annenhver dag til tanta kommer, eller ikke kommer :P

Skrevet

Takk jenter :) Jeg temper og tester meg, sånn at jeg er sikker på at jeg har fått el :) Men sist pp så gikk jeg nesten glipp av den, den kom nemlig to dager for tidlig. Hvor lang er deres lutealfase? Min er fra 12-14. Siste mens i dag...nå er det venting fram til el :)

Skrevet

Vi får gjøre det :) En som blir glad for det hvertfall :) haha... Tar du eggløsningstester eller? Har aldri testet det jeg..

Skrevet

Har aldri sjekket hvor lang lutealfase jeg har.. Aldri testet noe særlig med sånne ting.. Men kanskje jeg skulle begynt å tenpe nå, for å se.. Litt lettere å kjenne syklusen sin da kanskje.

Skrevet

haha, ja, her og ! :) Dette er den beste tiden mener han ;)

Har forsøkt med sånne billigstrimler, men får aldri noen strek så aner ikke. Har ikke EL regelmessig uten Pergo så aaaaner ikke hvor lange sykluser jeg har, håper det stabiliserer seg litt nå :)

Skrevet

Jeg tar el-tester hver måned, så da vet jeg når el er forventet. Min syklus er nokså stabil heldigvis :)

Skrevet

Strengt tatt så er det bare å kjøre på hele perioden etter mens for deg da, Sally Sue ;) Hehe... Men vi satser på at oktober er en bra mnd ;)

Skrevet

Hva slags EL tester tar du Cornflake 7pp? Fungerer det bra? Stabil syklus her og :)

Skrevet

Jeg bestiller mine tester fra lavpristester. Er veldig fornøy med de, hos meg er det tydelig når den er positiv :)

Skrevet

Blir med her jeg da=) Har IKM ca.24 oktober, muligens noen dager tidligere da jeg har litt ustabil lengde på syklusene. Dette er 3pp etter en SA i juli. (hadde da prøvd i ni mnd, og håper det går raskere denne gangen!) Har i går og i dag kjent litt tegn på eggløsning, så det er bare å hive seg rundt;) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hiver meg på her jeg også. Føles litt rart å planlegge babylagingen, men vil så gjerne ha en sommer/ høstbaby, så da er det bare å sette i gang=) Blir første gang vi prøver, sist gang satt nemlig spiren uten at vi visste det eller planla. Denne gangen regner jeg med det vil ta litt lengre tid, men vet jo aldri, det eneste vi kan gjøre er å prøve=)

Har ikm 26 okt (tror jeg). Skal prøve å ikke bli for opphengt i symptomleting, trenger deres hjelp også! wæææ

Skrevet

Til dere oppi he rsom lurte på om det kunne være tidlig eggløsning. Da jeg ble gravid med nr. 2 hadde jeg bare ubeskyttet sex en gang den mnd. Og det var fem dager etter første mensdag. Altså ganske lang tid før EL, men ble altså likevel gravid.

Skrevet

Hva er denne tempingen dere snakker om egentlig? Er det måling av basaltempraturen? Er ikke det mye stress? Jeg tenkte å bare bruke eggløsningstester. (Kjøpte et gigalass på billigtester)

Skrevet

Hippiopp og Våryr<3 : Hyggelig å få dere med :)

Myrsnupp : Der kan du se.. Kan ikke sitte her jeg nå ;) hehe... Da er det bare å sette igang :)

Skrevet

Henger meg med;) IKM 24 :) Lykke til alle sammen;DD

Skrevet

Myrsnuppe: Ja det er å måle basaltemp. Syns ikke det er noe stress egentlig, det er å bare måle temp med en gang du våkner, helst til samme tid hver dag.

Skrevet

Jeg tenkte mer ift. at jeg sikkert hadde glemt det annenhver morgen;)

Skrevet

Hei jenter. Her har det vært aktivitet siden jeg lukka maskina i går... Det er godt å se at vi er så mange her nå.

Jeg temper også. Det vil si jeg har tempet i en mnd nå og det er ganske fasinerende å se hvordan kroppen oppfører seg i de ulike fasene i løpet av en syklus. Jeg trodde faktisk at jeg skulle få størst problem i helgene da jeg ikke gidder å sette på vekkerklokka for å få tempet til samme tid som de andre dagene, men det går helt fint. Det er faktisk veldig deilig og sovne igjen etterpå. Jeg temper presis 06.30 hver dag. Vekkerklokka står på alle syv dagene i uka.

I dag oppdaget jeg da forresten at jeg fikk en skikkelig dipp... har lest at mange opplever dette i forkant av EL så nå er jeg spent. Noen tempere som har erfaring??

Tipper det jeg Myrsnuppe at du kanskje oppdager at du synes det er gøy å tempe og da vil du nok ikke glemme det.. Ihvertfall ikke i begynnelsen.

Skrevet

Myrsnuppe: så fantastisk å høre, vi har i allefall satt igang her, morsomste tiden i syklusen dette :) hehe

Artig å se at det er så mange som hiver seg med, er godt å lufte tankene med andre som er i samme båt! :)

Har ikke prøvd temping før, men tenkte at om det ikke går denne gangen så skal jeg prøve det neste periode.

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med at eggløsningen har en tendens til å komme tidligere? Vil gjerne høre om erfaringer ;) Og hvorfor sier de at man skal "øve" annenhver dag og ikke hver dag? Sambo var ikke helt fornøyd med den terorien.. hehe

Skrevet

Hei :) melder meg inn her i "IKM uke 43"-gjenget

Min syklus er på 25 dager, venter EL 15. oktober og IKM 28. oktober. Dette er vår 4pp.

Ønsker alle lykke til og at tr IKKE kommer!! ;)

Skrevet

Hei igjen =)

Jeg bare lufter et spørsmål her om noen har tanker å dele;) Jeg testet etter el i går, og fikk da en test jeg tolker som positiv. Jeg testet igjen i dag, og da var den svakere.. På torsdag kjente jeg litt el-smerter, vil det da si at jeg hadde el på torsdag/fredag? Jeg testet ikke torsdag da jeg fikk testene først i går=/ Men regner med at testen ville vært positiv på torsdag også. Vil dere tro at jeg har hatt el da?

Aldri testet etter el før jeg, men siden ting ikke skjer må jeg prøve alt jeg kan..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...