Gå til innhold

4 uker på vei og har STOR mage!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer egentlig på når dere andre fikk mage? Jeg venter barn nr. 3, allerede en uke før positiv test (en uke etter el) så kom magen. :s

Jeg klarer ikke å skjule graviditeten, har vanligvis flat mage men nå er magen nesten like stor som det den har vært når jeg har vært 4- 5 mnd. på vei tidligere...

Andre som fikk tidlig mage?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143633108-4-uker-p%C3%A5-vei-og-har-stor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper sterkt på tvillinger, men jeg tviler på at det er det... Det er jo ikke livmora som er så stor, grunnen til den store magen må vel være at jeg er så sykt oppblåst!? Magen er like stor både morgen og kveld, men man blir vel kanskje "kronisk" oppblåst når man er gravid!? :P

Annonse

Jeg er i 7.uke - og lurer på om jeg bare skal gi opp - og stå frem som gravid. Har lagt på meg rundt 2 kg allerede. Sjekket på helskortet fra forrige graviditet, og det var helt tilsvarende da.

Får knapt på en eneste bukse (enda færre skjørt) og magen står rett ut (flat til vanlig). Jeg mener at magen var sånn i første svangerskap og - og at magen aldri ble flat igjen i uke 8/9/10, bare erstattet av skikkelig baby-mage.

Utrolig ubehaglig, og skulle gjerne skjult graviditeten en god stund til. hva tenker dere? Noen som har hoppet i mammaklærne? :):)

Heisann.. tror det bare oppblåsthet.. en venninna av meg som var gravid for annen gang, hadde like stor mage som meg når jeg var halvveis i svangerskapet og hun var litt over begynnelsen... Men magen forsvant litt igjen også :) Og siden du dette er din 3 mann så ligger livmora di høyere opp som du sikkert vet :)

Godt å se at det er flere..:)! Magen min er kjempestor, ser ut som flere mnd på vei..Er 6 uker nå, og det begynte vell allerede i uke 4 og ese ut... Jeg hadde ikke helt flat mage fra før da, men djjiiisees..Dette tar kaka altså! Synes det er litt flaut egentlig siden jeg er så kort på vei nå..Husker og sist, det var akkurat likedan. Og som beskrevet ovenfor, gikk magen rett over fra veldig oppblåst til fin babykul...

Jeg satt akkurat og klaget min nød til mannen om at magen er så siiinnsykt oppblåst! Er 5 uker på vei og magen er bare skikkelig ballong. Ganske rart at det skal være slik. Jeg husker ikke å ha vært såå oppblåst de andre 2 graviditetene. Det jeg husker er at jeg blir usannsynlig DIGER når magen kommer på ordentlig. Folk som ikke kjenner meg tipper jeg har termin når jeg er 6 mnd på vei liksom.

Vanskelig å holde skult iallfall. Folk på jobben kommer til å spørre snart. Da er det kult å si at "ja, jeg er 5 UKER på vei".... shit

• 2 år senere...

Annonse

Jeg tok en clearblue test og fikk svar 2-3 dette er 2 uker sia. det ser ut som jeg er 2-3 mnd påvei og føler meg oppblåst. Jeg hadde en spontanabort for 3 mnd siden hvertfall ifølge legen men mormor tror kanskje legene tok feil sellom hcg nivået mitt ble borte og de tok 6 blodprøver. for ho nekter og tro at det er så ungt det som vokser inni meg. Hva tror dere?

Jeg tok en clearblue test og fikk svar 2-3 dette er 2 uker sia. det ser ut som jeg er 2-3 mnd påvei og føler meg oppblåst. Jeg hadde en spontanabort for 3 mnd siden hvertfall ifølge legen men mormor tror kanskje legene tok feil sellom hcg nivået mitt ble borte og de tok 6 blodprøver. for ho nekter og tro at det er så ungt det som vokser inni meg. Hva tror dere?

Jeg tror nok at blodprøvene viser riktig og at mormor tar feil. Det er vanlig å være oppblåst tidlig i graviditeten.

Anonymous poster hash: 3875d...3d2

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...