♥ Min engel ♥ Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Ja, tenkte å bestille en skikkelig fotbehandling til uken når jeg har gått over termin for å ha noe godt å se frem til mens jeg venter på snuppa i magen. Føttene mine har virkelig ikke fått særlig oppmerksomhet denne sommeren så her trengs det nok både filing, klipping, sliping osv.. Noen tips til noen som vet hva de driver med i Bergen sentrum området?
Lollo83 <3 Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg vil egentlig anbefale deg Kilden Hud- og Kroppspleie, men det er ikke i sentrum da. Da må du til Nordås... Men får du fotbad, neglepleie, filing av hard hud og en herlig fotmassasje etterpå. Himmelsk! Det finnes sikkert salonger i sentrum som gjør det også. Har du hørt med Chica på Kløverhuset? Tror de har ganske ok priser der... Evt. kan du høre med Wah-wah.
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Det er forskjell på fotpleie og behandling og forterapaut. En forterapaut vil gå mer i dybden, og kan fjerne hud med skalpell;) det skal være en veldig flink terapaut ved fløyen.
♥ Min engel ♥ Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, har fått hun med fløyen anbefalt av flere så tenker å ringe henne imorgen siden hun er så nærmt der jeg bor Så satser jeg på en time fortest mulig, det trengs ) Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå