Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Håper noen kan dele sine erfaringer med meg. Jeg er 11 uker i morgen, og igår hadde jeg sex for første gang etter at jeg ble gravid. Idag kom en liten blødning. Ingen smerter. Jeg var forberedt på at dette kunne skje, og vet jo at det er vanlig med blødning etter sex. Men er så frustrerende å gå å lure på om noe er galt! Andre som har opplevd blødning så konkret etter samleie? Evt. noen som kan dele erfaringer på hvordan en SA begynner? Hvor lang tid tar det evt. før smertene kommer om dette er en begynnede SA? Kan legge til at jeg hadde en liten blødnig i 1. trim. forrige svangerskap også, og da va alt fint. Men trenger likevel noen oppmuntrende ord!
Januarbaby2014 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Da jeg var gravid første gangen så husker jeg at jeg så og si nesten alltid blødde litt etter samleie. Det ble en "rutine", og jeg tenkte ikke noe over det. Var bare slik det var... Hvis jeg husker det riktig så er det slimhinnene så blir skjøre når man er gravid, så da er det helt normalt å blø litt. Kan dessverre ikke så mye om SA, men hvis du har sluttet å blø nå så bør det vel ikke være noen fare for SA!?
fresh Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 vanlig å blø etter samleie ja. Jeg hadde SA, da begynte det med brunlig utflod i 3 dager, og 4 dagen begynte jeg å blø. Var som vanlige menssmerter, og varte i en uke... Det går nok fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå