Gå til innhold

Tror kanskje vi tar sjansen..

Anbefalte innlegg

Hei! :-)Så spennende!!! :-)Jeg trodde jeg hadde EL stund siden, men det var nok bare kroppen som spilte meg et puss....for var hos gynekolog for snart 14 dager siden og han sa at jeg ikke hadde østrogen ennå etter fødsel pga. amming.... så det visst på slimhinnene i livmoren! Men jeg hadde maange egg og sa at jeg helt klart var over middels fruktbar etter alderen, så jeg hadde store sjanser for å bli gravid igjen når jeg fikk tilbake eggløsningen! :-)Det har pleid å gå fra 7 mnd til ca 1 år før mensen har kommet igang igjen etter fødslene og nå er minstemann nettopp fyllt 8 mnd. så håper det snart over nyttår kommer igang igjen så vi kan begynne prøvinga igjen! :-) Men skal koose meg i jula med familien og god mat og nyte det å ikke være gravid i jula med kvalme.....noe jeg har vært 2 av 3 julene siste 3 åra....;-)Masse lykke til Magica, skal krysse fingene for at det sitter hos deg denne pp! :-)Klem! :-)

Hei :)

Hiver meg med her jeg. Er 42 og fått 4 barn, 2 av dem i voksen alder :) Mine er 22, 17 og 18 mnd, skulle hatt en gutt på snart 3, men mistet han bare 4 timer etter fødselen :(

Er aktiv prøver, ønsker oss så veldig en til :)

Mistet i midten av jan i uke 11, så vi vet det går ann :)

EL er i morgen så nå må gjelder det.

Spennende å se at det er så mange voksne mødre som ønsker seg flere, lykke til alle sammen :)

Fortsetter under...

Hei. Jeg e 35 år. Vi prøver å få barn. 3 sep 2011. fikk jeg småblødninger til 12 sep. og 17 sep. bare 5 dager etter fikk jeg småblødning igjen i 1 dag. Sånn har d gått fram til idag. Fikk urinveisinfeksjon 10 feb 2012. Har lest at gravide får d.. D viser negativ på testen. Har lest at noen kan ha for tidlig graviditets tegn på testen. E d noen andre som har opplevt dette og har vært gravid? Jeg kjenner stikking og riving ved navlen og på siden.Kjenner murring av og til. Snorker som en gris og har aldri gjort dette før vi prøvde :-( Tett og rennende i nesen har jeg hele tiden.. Skal til sykehuset 7 mars. Hadde håpet på om d var noe der. Men hvis ikke så får jeg vel hjelp på sykehuset? Lykke til alle sammen. :-) Håper på svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...