Gå til innhold

Snart 4 mnd, vil ha mat hele natta! (8kg+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten her har vært plaget av kiss og nå nylig skjønte vi det også var refluks. Han har nok hatt mye vondt de siste ukene, og trøstet seg med puppen. Siden han sover oppå meg om natta er det nok lett å bli fristet. Nå merker vi at han ikke plages av refluksen lenger, nakken er bra og det er på tide å kutte ned på trøstespisinga. Hovedsaklig fordi han er en stor gutt som ikke bør fortsette med samme vektøkning. For to uker siden var han 3 mnd og en uke og veide 8kg. Har ikke turt å veie han siden.. Uansett, jeg er på ingen måte ute etter å slanke han, men alle fagpersoner jeg har møtt sier at økningen bør roe seg ned litt. I natt så jeg på klokka hver gang han ville ha mat, og fra kl 1 og utover var det faktisk hver time! Og han ble så utrolig sinna når han ikke fikk! Prøvde med smokk og ekstra kos, det gjorde han bare mer sinna. Måtte opp å bysse for å roe han ned, men en halvtime etter var det igang igjen. Tips? Han fikk mat ca hver 2,5t, så kan ikke tenke meg at han virkelig var sulten? Han er ikke fullt så ille om dagen, så er nok ikke økedager heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...