lillechille Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er 6 uker på vei, og savner symptomer...Har så lyst å kjenne meg gravid, sånn at det ikke er noen tvil liksom:) Har testet to ganger, og begge er jo klar og tydelig, men jeg FØLER meg ikke så gravid..Er liksom litt redd for at jeg plutselig ikke er gravid likevell:( så bare gi meg kvalme, halsbrann og hele pakka...!! Når kom deres symptomer?
Maibaby<3 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Hei du!! Tror ikke du skal bekymre deg:) jeg fikk symptomene for fult i uke 7-8. Så de kommer nok snart:) eller kanskje du er av de heldige å slipper unna? jeg er i uke 9 og er blitt nærmest sengeliggende:( kvalm og svimmel om hverandre, kos deg mens du kan er mitt råd!! Lykke masse til!!!
lillechille Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2011 Jaa, du har sikkert rett:) er jo i grunn teit å ønske seg masse plager da! Håper du kommer deg opp av senga snart da, og ikke blir så plaget fremover...Masse lykke til deg og!!
Kaktus_86 Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Føler akkurat det samme! Er 5+2 idag (min egen rekning), men ut fra siste mens er jeg 7+2. Så vet ikke helt. Det eneste jeg merker er trøttheten og ømme pupper. Litt var på enkelte matvarer og blir uggen hvis jeg er sulten. Hadde en ekstra test liggende og tok den i helga bare for å bekrefte. Godt å se at streken ble supersterk!! Gleder meg til magen begynner å vises jeg
2 hjertegull :) Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Åh, så deilig med en slik tråd, for i så tilfelle er vi like rare!! :-D Har ingen symptomer jeg heller! INGENTING! Jeg har liksom begynt å lure på om jeg har et innbilt svangerskap eller no Hehe, så jeg gleder meg til første kontroll!
MammaMø med to små Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver! Nå er jeg 14+6 men, da jeg var 7-8 uker bråforsvant symptomene mine. Har hatt veldig svingende symptomer siden da og har bekymret meg en del for at noe er galt. Men pga medisinske grunner har jeg vært på tre ultralyder allerede og VET det er liv der Siste ul var 12+5:) Ikke bekymret lenger for at noe er galt:) Jeg savnet veldig symptomer på den tiden, men innimellom nå syns jeg at de symptomene bare kan holde seg unna hehe... Det er nok veldig veldig vanlig å ha svingende symptomer, så tror ikke du skal bekymre deg Så lenge du ikke blør eller har vondt er det ingenting å være redd for. Det fikk jeg beskjed om da jeg tok det opp med legen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå