blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 er så spent, har du født enda?? Husker ikke helt når du hadde termin nemlig!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Hei på deg:) Så koselig å bli ropt på da:) Jo nå går jeg bare å venter på den lille prinsessa som skal komme ut til oss. Mens termin er den 12 og ul den 15. Har fått 2 av barna mine 2 uker før og ei rundt termin. Trodde jeg var igang i forgårs, men var visst hodet som festet seg. har forferdelige bekkensmerter nå, så vil gjerne ha det overstått. Hva med deg da? Hvor langt er du kommet nå? Klem.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 oi så spennende!!! er ikke lenge til så er ho sikkert her!!! Vi er ikke lenger enn 9+1 men det går fremover.er enda endel kvalm og endel vondt i korsryggen:) var på UL på onsdag. det var gøy å se den lille.. Fikk til og med se den i 3D. Det var veldi spesielt... klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Ja sitter med murringer her, håper hun snart kommer. Så gøy da:) Har selv vært på 3d hele 3 gng, like moro hver gang:) Huff, ja den kvalmen er fæl:( Har kommet og gått på meg hele sv.skapet, men værst i begynnelsen. Håper du får et fint sv.skap nå da. Skal følge med på deg:) Stooor klem og masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå