hildis :) Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Har rier hvert 6-7 min, har hatt det lenge. vet jeg ikke trenger å ringe før det er 4-5 min i mellom, men fyfaen for et smertehælvete. kommer man ikke inn tidligere om smertene er uutholdelige?
lisstupp Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 det er noen timer siden du har skrevet innleget. Håper du har ringt føden nå og kasnkje du sitter der med en liten baby. Lykke til i alle fall.
3barnsmor123 Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Ja håper virkelig du er i gang eller at du har nurket hos deg nå
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Og hvis ikke: 1) Dersom vannet går og hodet ikke har vært festet. 2) Ved regelmessige rier med over 45-50 sekunders varighet som kommer hyppigere enn hvert 5 minutt (førstegangsfødende) eller hvert 10 minutt (flergangsfødende). 3) Ved større vaginal blødning. Ved tidligere styrtfødsler eller lang reisevei kan det lønne seg å ringe før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå