Gå til innhold

Dere som gikk gravide høsten/vinter 09

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER med en liten baby i magen igjen. Her er det helt fantastisk om dagen. Hvordan går det med dere? Husker noen av nicka fra da, Rina og Romheg foreks. Dere fikk i nov? Jeg fikk 12 des 8 dager før termin og nå skal vi følge hverandre igjen. Håper alt er bra med deres snaart to åringer. :) Elida Marie er i full fart om dagen og er ei skikkelig mamma jente. Prater som en foss og ler sv søt mamma gjør. Veldig morsomt å bestemme seg for at hun selv skal ta på seg skoene, jakke og lue før vi skal gå til barnehagen og vi alerede er forsinket. Snakk om å bli sinna! Kvalm og uggen som jeg er er Lunta mi litt kortere om dagen.

Det er glemt fort når vi skal si hadet i barnehagen å hun Kysser meg på kinnet å sier: gla i dej, jeg mamma. Åååå pappa, å kitty å beste å bamse... Da har hun ramser opp de viktigste. :) nå er min termin 7 mai. Hvordan ligger dere ann?

I morgen skal hele fam på tur til Sverige. Gleder oss masse. :) så nå er det senga på meg. Venter på gubben som er ute med gutta å spiser på det måntlige siste fredag i måneden treffet. Ha en fantastisk helg. Håper på å bli enda bedre kjent denne gangen.

:) Ida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) arti å treffe ijen de "gamle" fra forje graviditet :) gratulerere du også:)

har en liten gutt som kom 2 uker før termin i november.

formen er jo ganske bra. men forberedere meg på bekkenløsning, som jeg enda strever med i kvardagen etter forje graviditet.

er jo litt småkvalm, har vært i nesten en uke no. den kom et par dager før svakt positive testeter, slik som forje gang.men jenstår å se om den bryter ut for fult denne gangen eller bare blir me småkvalmen som sist.

fikk høre jeg bare går å smiler fra øre til øre om dagen. og det er vel sant :)

Skrevet

Jeg gikk også gravid da, men fødte ikke før i april 2010 da ;)

Har byttet nick siden den gang, vet ikke om du husker meg.. het linyen da :)

Jeg har termin 29.mars denne gang, så blir spennende å se om jeg får to aprilbarn:) lillemann er født 5.april, så blir ganskenøyaktig to år mellom mine :)

Skrevet

Så morsomt :-)) Vet ikke om du husker meg, jeg fikk 26.11.09? Husker dere alle sammen, og gleder meg til å gå gravide sammen igjen. Har foreløpig termin 22. mai :-)

Skrevet

Hei! Og gratulerer! Jeg husker deg fra sist :)

Jenta mi ble født 11 dager over termin den 19.11.09.

Nå har jeg termin 3. mai, og vi gleder oss veldig. Formen er ganske bra, men er småkvalm innimellom og matlysten er ikke på topp så jeg har faktisk gått ned noen kilo.

Gjest Trollmor og trollungene ♥
Skrevet

Morsomt med litt "kjentfolk" her inne ja;)

Har også byttet nick... het Kira06 før!

Husker godt Rina, Romheg og Tigerlise (i tillegg til Tyren78-09, som også er på 2.trimester nå). Fikk en datter i slutten av september.

Jeg har termin i midten av februar, og må innrømme at det er litt tyngre denne gangen med en aktiv 2-åring som krever sitt. Her heldigvis halvveis nå, og ser frem til en liten lillebror til datteren vår.

Og ja, 2 års alderen er jo helt fantastisk!!! Tar meg selv i å se på vesla og smile flere ganger hver dag. Så søt og uskyldig..., men med endel pøbel-tendenser innimellom (det har hun nok arvet av faren sin*s*).

Lykke til videre jenter, så får vi oppdatere hverandre litt om hvordan det går etterhvert. Jeg er nemlig VELDIG spent på om det blir mye sjalusi inne i bildet etterhvert....

Skrevet

Trollmor: Jeg husker deg veldig godt :-)

Skrevet

så kjekt å sjå alle de kjente fra sist :)

Skrevet

Hei igjen

Skrevet

Iphonen postet litt tidlig. Så koselig å se at dere husker meg og hverandre. :) jeg fikk ikke svart i går for vi var i Sverige og over med båten oppsto dramatikk. Elida datt fra en meters sklir bakover og rett på hodet. Himmla med øynene så vi bar rett på sykestua. Etter konsultasjon med lege over tlf ble vi enige om å la hun sove i 20 min forså å vekke. Stakkars hun har fått en ekstrem kul i bakhodet. Vi dro innom legevakta når vi kom hjem og hun har uten tvil fått hjernerystelse. Æsj var så ekkelt. Jeg så det ikke for var pappan som var sammen med henne men når han kom springende med henne i armene forsto jeg fort alvoret. Han var livredd!

Det verste er at på det lekerommet var det et sykt hardt gulv! Noe det ikke burde vert. Greit en skal passepå men en kan ho ikke holde de heletiden. Legen vi var oss mente vi burde sende en Mail og det skal vi. Han sa hun hadde flaks at det ikke ble blødninger/ kraniebrudd. Grøss!!!!! Så i natt har jo ligget mellom oss så vi har fått passet på. Hun gar så vondt stakkars.

Så det er årsaken til at jeg ikke har svart! Er så morro å se vi har termin ved samme tider igjen. :) ha en flott søndag med deres kjøre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...