bamby Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Er på rask speed-inseminering neste uke, dvs flyene må bare klaffe, drar ned kl.10, hjem med 14-flyet for så hente jenta mi i bhg! Er noen av dere i Dk neste uke? Bare kjekt slå av en prat om vi skulle få det til!
sur klut Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Lykke til neste uke. Venter selv på mensen og så blir det hormoner og så CFC. Om 3 uker er det nok min tur.
bamby Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Heisann Monja! Hvilke hormoner skal du ta? får du det allerede første gang? Jeg kom hjem fra min speed-inseminering idag, puuh mye reising.. egget var stort og klart te falle når som helst, han sa det var bra tid iallfall....håper det! var 3 gang nå, ikke fått noe hormoner, er det noe jeg bør spørre om mener dere?
ikkegiopp Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hei Bra timing altså!! =D Ble gravid på 5.forsøk, men det gikk ikke ... Har holdt på hormonfritt og har lest en del om dette. Mange mener at det ikke har noe å si, men hvem veit. Står på den laaaaange venteliste på Riksen, så tar noen hormonfrie runder i Danmark mens jeg venter. Hos Riksen blir det både Pergo og Menopur. Neste uke er det nok min tur og reise nedover, blir 8. eller 9. forsøk... sukk... men å gi opp? NEI! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå