Tre rosa kalver Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Er den så bra som ryktet sier?
Junifrue Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Vi har den. Det var ikke en mirakelkur, men hun roer seg mye lettere med den på enn uten. Bruker den fortsatt nå når hun er 8 mnd, men da med bølgelyder istedenfor.
Junifrue Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 http://www.amazon.com/Cloud-Sleep-Sheep-Soothing-Sounds/dp/B000GKWA66 Syns forresten denne er veldig søt. Forskjellen er at sauen må slås på og spiller i 23 minutter, mens bamsen starter av seg selv når baby gråter eller beveger på seg og spiller i 5 minutter.
Gjest Madolyn Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Er det Babiage Doodoo bamsen dere snakker om? http://www.doudou-shop.com/boutique/recherchemots.php?motsclefs=babiage Jeg trudde ikke den hadde noe særlig effekt på babyen etter at babyen har blitt 6 mnd eller mer? Hadde jeg visst om denne for 5 mnd siden sier jeg bare.. Nå som Muffin straks er 6 mnd så tviler jeg på at den vil ha særlig effekt?
www.sovehjerte.no Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har brukt en white noise app (gratis) på mobilen med regn, vind osv Funket bra for å roe henne ned.. sluttet etterhvert å bruke den fordi hun skreik høyre enn lyden. Men det var sånn vi fikk henne til å roe seg i vogna inne når vi holdt på å venne henne av med bæreselen Så når hun skreik når vi la henne ned brukte vi den til å roe henne nedi i vogna slik at vi ikke skule trenge å ta henne opp hele tiden.. Og om nettene når hun ikke ville sove, så trykket jeg på sånn "regn på bilrute" som var søvndyssende for både henne og meg verdt å prøve synes jeg
Gjest Madolyn Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Oi oi, for en kjempegod idè! Men er det egentlig bra å ha mobilen så nær barnet? Eller er lydene så høye at man kan ha mobilen et stykke unna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå