Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 ...jeg planlegger å ikke vite det denne gangen! Har sett det på ul med de to andre, men nå har jeg jo en av hver så tenkte det ble litt ekstra gøy å ikke vite kjønn med SISTEmann! Blir gøy å innrede barnerom og finne frem/kjøpe kjønnsnøytrale klær! En ekstra utfordring liksom :-) Dere da?
bitthen Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Først vil jeg si at jeg er kjempeglad for avgjørelsen du og mannen din har tatt! Er selv så nysgjerrig av meg at jeg må vite ja, så sant det lar seg gjøre. Men synes det er kult med de som klarer la det være Så spennende! Og så glad jeg ble for å høre at dere har bestemt dere for å beholde <3
manne86 Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Ja jeg ville vite det sist å er ganske bestemt på at vi vil vite det nå også!! Er bare 6uker på vei nå meg er helt sikker på at det er en gutt jeg bærer Har ei jente fra før av!!!
-spent- Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Ja, vi visste det ikke begge de forrige gangene..så nå vil vi Men har på følelsen av at det blir jente
fresh Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 jeg har visst det en gang, og ikke visst det en gang,og denne gangen skal jeg heller ikke vite det. Det er så utrolig spennende, og en motivajon til å gi litt ekstra underfødselen
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Vi vil vite det:-) Fikk vite det med gutten vår også. Blir det jente denne gangen og vi skulle få en til en gang, så skal vi ikke vite det da, tror jeg .....;-)
Arga G08+J12 Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Sist ville vi vite det, og fikk beskjed om gutt, og gutten kom. Denne gangen ville jeg egentlig ikke vite det, men det ville mannen, så da blir det til at vi begge får vite da... Klarer ikke gå rundt mens han vet og jeg ikke. Hvis vi får vite det da
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 1. oktober 2011 #9 Skrevet 1. oktober 2011 er så utrolig nysgjerrig at e må bare! hehe men tror det e ei jente inni der.. dette svangerskapet er anerledes en forrige. å da var det en fin liten gutt inni der <3
lillechille Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 Oj! Tenk at noen klarer å ikke vite!! hihih, all respekt til deg:) Jeg derimot venter spent på UL og får nesten ikke vite det fort nok! Men blir artig og innrede rom, å shoppe kjønnsnøytralt da.. Blir sikkert kjempefint, og ivertfall ikke så vanlig:)
MammaMø med to små Skrevet 1. oktober 2011 #11 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg hadde også bestemt meg for ikke å vite, men mannen vil vite og da klarer ikke jeg heller å ikke vite... hehe... Så da blir det nok til at vi får vite det:) bare 4 uker igjen til vi kan få vite:)
Trultetryne Skrevet 1. oktober 2011 #12 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil vite det. Vi visste ikke sist.. dvs hun som tok ultralyden var fryktelig usikker, men hun trodde jente og det stemte. Men jeg kjøpte bare kjønnsnøytralt før fødselen - desto mer rosa etterpå.. haha.
mamma31,04tuppe og maispire :) Skrevet 1. oktober 2011 #13 Skrevet 1. oktober 2011 Ja vi klarer nesten ikkje vente. Og så har vi begynt navne diskusjonen og den blir dryg hehe. Og vi har en jente fra før som er født på samme årstid, så blir det en gutt denne gangen kan jeg med god samvittighet legge ut på shoppings tihi. Blir overlykelig uansett
Stina <3 Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 Vi skal ikke vite. Dette blir vår 3 og siste. Har en av hver fra før. Og vil spare denne lille hemmeligheten helt til slutt... Har ingen følelse på hva det blir, helt ulikt svangerskap i forhold til de to andre :-)
Appelsinpiken Skrevet 3. oktober 2011 #15 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, vi vil vite både jeg og samboer er enige om det.
birma og tredjemann Skrevet 3. oktober 2011 #17 Skrevet 3. oktober 2011 Hei Jeg tenker akkurat sånn som dere. Har en gutt og ei jente fra før og tenker at da passer det jo fint at sistemann blir en overraskelse. Men.....spørs om jeg greier å holde på den tanken når UL nærmer seg... Er jo så fristende å vite og jeg tipper at mannen min helst vil vite det. Det er jo noe med at det blir litt mer virkelig når man kan tenke på babyen som han eller hun.
2BarnsMamma+AprilBaby<3 Skrevet 3. oktober 2011 #18 Skrevet 3. oktober 2011 Vi vil iværtfall vite det! hihi har en gutt og en jente fra før med gutten viste vi det ikke, men det ville vi vite med jenta, å de så rett det ble ei lita tulle nå har jeg ikke hatt noe forskjell med mine graviditeter... helt lik mage form, ca. lik vektøkning og ingen oppkast bare kvalme og fæle bekken plager... disse tingene venter jeg denne gangen også så vi er veldig spent på å se om hva di klarer å se på UL Termin 23 April så er 11+ 2 idag <3
MamsenTilAva Skrevet 3. oktober 2011 #19 Skrevet 3. oktober 2011 Vi skal ikke vite det Viste det sist, og hadde det vært opp til meg så hadde vi nok det denne gangen også også Men sambo vil ikke vite det, så da går vi for det. Tror det blir utrolig spennende, og er egentlig veldig glad han overtfalte meg ) Har hittil veldig annerledes svangerskap en forrige så har litt guttefølelse;) Trenger ikke barnerom første 6 mnd så det kan jeg lage til senere
mammatil2imai Skrevet 4. oktober 2011 #20 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg visste ikke sist, men denne gangen vil jeg vite. Er så utrolig spent at jeg klarer nesten ikke vente! Ikke at jeg har så mye valg noen uker til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå