Gå til innhold

stratosen, har du lyst til å legge kort på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så nysgjerrig på det da jeg leste tråden din - jeg kan desverre ikke legge tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva skal jeg legge på??

og hva er f.datoen din...

Skrevet

Så snillt av deg! Jeg er født 280283

og jeg lurer på svangerskap og forhold :)

Skrevet

Heisann igjen,

når jeg stokke kortene så falt det et kort ut, det vil si at man bør se på det kortet og høre hva d vil si, for det har som regel noe viktig å fortelle....

Kortet står for at du snart kan feire noe og at du snart har grunn til å smile, jeg vil ta det som et tegn på at du snart blir gravid, egentlig når jeg så på deg før jeg la kort så trodde jeg ikke du ble gravid før over nyttår men kan se ut som det kanskje skjer før....evt så er det noe annet du kan feire...Men det viser i alle fall til familiefester, bryllup, forlovelse, barnedåp etc...ser du spør om forhold også så kanskje din mann har planer om å fri snart...har dere snart noe "jubileum" eller noe??

vel, da skal jeg legge tre kort på sv.skap og så legger jeg tre kort på forholdet deres...jeg skriver bare alt som kommer opp når jeg legger kortene, derfor kan det ofte virke veldig rotete, men du får ta d for d det er...orker ikke "reinskrive" det tar sånn tid og da føler jeg heller ikke at d er det "riktige" som komme ut...

Når jeg legger på sv.skap så får jeg opp masse mennesker, og jeg tolker det som alle de barna du skal ha...for meg ser d ut til at du skal ha tre stk (jeg aner ikke hva du har fra før) men sånn det kommer i kortene så komme det som jente-gutt-jente....og jeg tror du ganske sikkert at du får tre barn...kanskje færre men definitivt ikke flere...det orker du ikke :))

Jeg føler sv.skap i november, men det er ikke helt sikkert at d blir da....men jeg ser at d skjer store ting i februar, og det var egentlig d jeg så før jeg la kortene også...så innen februar er du vertfall gravid for da har du hele verden foran deg og jeg ser deg veldig lykkelig...en liten nedtur i januar men i februar er alt strålende!!!

(må bare si d at jeg fikk opp at du har en datter fra før, og at du prøver på nr 2 nå?? og at d blir en gutt) (vær så snill og gi med tilbakemeldinger, mulig jeg er helt på jordet, men skriver bare alt som kommer her)

Ang forholdet deres så får jeg bare gode kort...er han et vanntegn??kreps,skorpion eller fisk?

Det føles sånn men jeg vet ikke, det får vertfall VELDIG VELDIG gode kort, og når dette barnet kommer nå snart så vil det føre dere enda nærmere sammen ser jeg...får nesten tårer i øynene her, for det dere to har sammen er virkelig noe godt og nært og ærlig noe...dere stoler på hverandre og bestevenner ja jeg kan ikke skrive noe annet enn at alt er bra...dere får solen i kortene og de elskende (solen står også for barn!!, så det ligger nok nærme på dere...mulig d er ultralyd i februar jeg ser da..som blir så positivt for dere...som en endring..)

Korte de elskende sier; du blir neppe forbauset over å høre at de elskende tyder på kjærlighet og romantikk. Ethvert forhold med tilknytning til dette kortet er et sterkt og meningsfylt forhold. Det føles som dere bestandig har kjent hverandre, at dere har elsket hverandre gjennom forskjellige liv...

Så jeg vil bare ønske deg LYKKE TIL med fremtiden...den ser veldig lys og fin ut sånn jeg ser den vertfall...mulig jeg bommer helt men det var d som kom opp hos meg....blir veldig takknemlig for tilbakemelding;)

klem !!

Skrevet

Weow, nå har jeg lest innlegget ditt flere ganger - med tårer i øynene.. Vi har vært sammen i 9 år. sammen har vi to gutter født 2006, og 2010 - nå ønsker vi oss et tredje og siste barn. Jeg er fisk og han er vær - egentlig er vi veldige forskjellige - men fra første gang vi traff hverandre har alt føltes så kjent og ekte! Roen var der med en gang - vanskelig å sette ord på - men det var bare rett! (Har lekt med tanken på at vi kanskje har krysset samme veier tidligere:) ) Veien fra den gang, og frem til i dag, har imidlertidig vært vanskelig. Med avstandsforhold og alle prøvelser det gir, over nesten 4år..

Men det som ikke dreper gjør en sterkere! Det er herlig å føle at man er på rett plass i livet! - med de rette menneskene rundt seg!

Idag ønsker jeg ingenting annerledes :) Men en ring på fing hadde jo ikke skadet :) :) Jeg skal så apsolutt gi tilbakemelding ang svangerskap og annet videre!

Tusen tusen takk for at du tok av din tid og ga meg så utfyllende svar. Fascinerende med kort - nesten så jeg har lyst til å lære legge selv :)

klemm tilbake - og en god helg til deg!

Skrevet

så morro..la noen kort som også kom frem med turbulens, men den ekte kjærligheten deres skinte liksom gjennom alt så valgte å se litt gjennom fingrene på det, for jeg følte at d ikke var så viktig...har den eldste gutten din noen feminine trekk, (som f.eks omsorgsfull, tankefull, litt forsiktig av seg...etc, for følte liksom ei jente først men det kan også vere at han er litt mindre mann enn nr 2, men da tror jeg dere får ei jente til slutt;))

Da var d du som var fisken da...var ikke sikker på om d var du eller han...men spiller ikke så stor rolle..bare så en av dere ilag med de gode kortene og da visste jeg at den andre også var der!! ;)

vanskelig å forklare...men ;)

Skrevet

Ja, 20.10.06 kom til verden i den tiden min kjære studerte utenlands - så vi er veldig nære. Oppvokst på fanget liksom :) Han skynder seg langsomt, har følelsene veldig på "utsiden" både når det gjelder sinne og glede - men liker ikke å være uvenner. Setter ord på følelser og handler i kjærlighet :) Mange dype tanker :)

Nr.2 kaster seg litt mer uti det :) Men nå har han jo en storebror og er vant til litt futt og fart :)

Så gøy det hadde vært med ei lita jente da! :) Skal gi beskjed så fort "noen er på vei" og når vi har vært på UL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...