Gå til innhold

Vi som "Sliter" Hvem er vi? ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Navn: Happysmurf

Hjemsted: troms

Alder: 30

Pørveperiode: aktiv prøver i 12 mnd. slutta på pilla jan. 2010

Hjepemidler: Ingen

Barn: Ingen, prøver på vår første

Da kan vel jeg også skrive meg på lista. Etter 12 pp uten resulatat er utredningen nå igang. Fikk tatt første blodprøve i går og skal ta neste på cd 21. VENTER!

Vi fikk papirene i går til utredning på sykehuset. så skjer det ikke noe nå snart, så har dem sikkert råd;) Stiller meg gjerne til å ta blodprøver og slik nå=) prøvd sia nov 10. så virkelig på tide

Veldig greit å få svar på hvorfor ting er som det er, og få den hjelpen man evt trenger :-) Lykke til *G*

Annonse

vil vel kalle meg en sliter jeg også! desverre! meg selv:41, mastergrad utd.nygift,vært med ny mann i 4 år, prøvd like lenge, endomitrose grad 4, akutt opr i okt 2011, fjernet eggledere. testet ivf en gang nå i jan 2012, tante kom 14 dagen fra østlandet.

Navn: Hansine

sted: Oslo

Alder: 39

Prøvere: siden 2007++

Hjelpemidler: IVF, operert nylig for endometriose - har spurt for lenge siden om ikke det burde vært sjekket, først nå har det blitt gjort:-( Håper det ikke er forsent.

Barn: ingen, vi prøver på vår første.

Hvor er du lille skatt? Du er sårt savnet og etterlengtet!

Navn: Sofie

Sted: Lillestrøm

Alder: 26

Prøver: Siden 2009

Barn :Ingen:-(

Diagnose: Uforklarlig barnløs

Fjernet høyre eggstokk og eggleder i 2007 grunnet cyste, Utredning startet mars 2010, 3 pergo kurer 2010, 1 i 2011, lap 2011 (Fant ingen ting),

Første Ivf nå i februar.

Krysser alt vi har for at dette skal fungere...

Drømmer så om en liten....

Gratulere med positiv test:-) artig... Jeg er 38 år og har prøvd siden den minste kom til som er blitt 3 år, håper i det lengst at det skal klaffe snart... Har to fra før, en på 7 og en på 3, har hatt mange aborter, før den første og mellom de to og etter den siste. Nu har jeg ikke vært gravid siden i Juni, så nu er det på tide og at den sitter.... Kommer fra det nordligste fylket:-)

Annonse

Gjenganger-sliter mønstrer på igjen ....

Navn: Linen

Sted: Akershus

Alder: 27

Prøver: Siden juli 2010 (og 4-5 år i et annet liv m annen mann ;))

Hjelpemidler: Provera, Pergo, Akupunktur og Progesteronkrem

Barn: Ingen, MA aug. 2011.

Diagnose: Sjelden EL (om i det hele tatt). Hatt PCOS, men friskmeldt fra dette nå. Tatt aku + brukt prog.krem i et par mnd nå og har for første gang i livet mitt (!!!) hatt noe lignende mens 2 mnd på rad m ca. 28 dgrs mellomrom.

Har 2 enkle pergo-kurer bak meg hvorav den første førte til graviditet som endte i MA uke 10, andre enkle kur gav ikke EL. Tenker jeg hiver i meg en dobbel kur ved neste mens eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...