Gå til innhold

Vi som "Sliter" Hvem er vi? ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Navn: Ver@

Hjemsted:Troms

Alder: 26

Prøveperiode: Sluttet på p-piller i februar 2011. Har ekstremt lange sykluser og har derfor mest sannsynlig ingen eggløsning, og derfor ingen sikker prøveperiode.

Hjelpemidler: ingen, men har fått resept på pergo. Starter ved neste mens som forhåpentligvis kommer snart etter 73 dager uten.

Barn: ingen

Yrke: Sykepleier.

• 2 uker senere...

Navn: Tigerlise&Anton prøver igjen

Hjemsted: Nord-Trøndelag

Alder: 34

Prøveperiode: Vært uten prevensjon siden april 2004

Hjelpemidler: Femar (hormonkur) i august. Ble gravid, men mistet 9+2. Starter med ivf etter jul.

Barn: En herlig gutt på 2 år (kom naturlig etter 5 års prøving)

Yrke: Kontorleder

Morsomt å se hvem dere er :-)

Annonse

Navn: Synnøve

Hjemsted: Akershus

Alder: 24

Prøveperiode: 6 år uten prevensjon.

Hjelpemidler: Pergo i 2 runder julen 2006 uten hell. Pga min situasjon med PCOS mistet jeg lysten på barn og avsluttet prøvingen, men startet ikke opp på prevensjon. Nå skal vi prøve igjen og har time på gu den 21.

Barn: Ingen

Yrke: Barnehageassistent

• 5 uker senere...

Annonse

Navn: Minnimus (vil helst være anonym)

Fra: Buskerud

Yrke: student

Status 05.01.2012: Gravid (mistenker ex.u :-( )

Prøvd siden: 2009 engang...

Tidl graviditeter: 2010 - SA, 2011 - Ex.u

Har to barn fra før av heldigvis, men ingen med nåværende samboer.

Dumt og se vi er så mange,men greit og ikke være alene også..

Var nå hos lege, ettersom mitt stoffskifte er grense lavt er det også med å gjøre ting vanskelig. Får heldigvis utredning i April. men HERREGUD å lenge til!!!Og da er det sikkert vente tid etter man er hennvist videre også... Da er det også nesten 2 år som prøvere. Jeg har hele tiden tatt ting som det kommer,men nå i det siste har det blitt værre. Jeg hyl gren og hulka da tr kom. noe jeg vanligvis ikke gjør. så det skal bli greit og finne ut om det finnes håp... hmmm detta ble litt mye:P

Hvordan går det med dere??

Navn: LilleFie. Alder: 27 år. Hjemsted: Trondheim. Prøveperiode: 8pp med teknisk riktig prøving nå (men har hatt ubeskyttet sex i el-uken i et år uten å være bevisste prøvere, så kunne like gjerne ha skjedd da). Hjelpemidler: Pergotime og oppfølging hos spesialist på barnløshet. Har ustabile eggløsninger pga. endometriose på begge eggstokkene. Barn: Ingen enda :(. Yrke: Makeup Artist, men blir student etterhvert, er en streber :P

navn:Stine (essa)

hjemsted: Akershus

alder:29

prøveperiode: 7år - ex.u i januar 2012 - måtte fjerne høyre eggleder

hjelpemidler: ingen

barn: jente på 12år fra tidligere forhold

yrke: butikkmedarbeider

Har også hatt store problemer med stoffskifte i tolv år. Hjelper ikke på det... men håper fortsatt på et mirakel :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...