anonymemammaen Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hei alle sammen! Har termin 30 november, men opplever en god del murringer og nesten menssmerter om dagene. Det kommer ikke i tak, men litt nå og da. Idag har det vært total avslapning, så har med andre ord ikke vært mye fysisk, men har kjent mye vondter i hele dag! Er litt bekymra siden jeg bor langt unna sykehus og leger, men tror samtidig ikke at det er en direkte fødsel på gang så er veldig i villrede.. Dere flergangsfødende, kan dette være tegn på at jeg burde roe ned eller tegn på en begynnende fødsel? Tusen takk på forhånd!!
anonymemammaen Skrevet 30. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2011 Må forresten bare forklare at jeg har en datter fra før, men at det ble keisersnitt og at andremann ligger i magen, har ikke født før så det er derfor jeg lurer, hehe!
Weronika har 2 små gull Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Høres ut som modning. Har selv hatt d slik i 3-4 uker nå. Jeg er 39 uker på vei, å har ikke fått no baby enda... Men hvis du er usikker, så ta kontakt med jm...da blir du roligere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå