Gå til innhold

Alle gode ting er 3!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv graviditetstest i dag tidlig!

Da er altså 3dje og "siste"mann på vei. :) Er kjempeheldig og har blitt gravid på første forsøk alle tre svangerskapene. Er veldig spent på om dette svangerskapet blir likt de to første. Da er det bare å belage seg på myye spying og bekkenløsning. Blir interessant med en 2 og 4 åring rundt seg :D

Termin rundt 12 juni vist nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer ! Jeg venter også nr. 3! Akkurat funnet det ut, ikke akkurat planlagt - men må jo være utrolig fruktbar... gravid på piller uten slurving! Jeg har etter ul termin 15. mai :-) Har en 3 åring og en på nesten 1,5 år hjemme, blir travelt, men jeg skal kose meg max med sistemann! Både svangerskapet og barseltiden! Deilig å være så erfaren da, år sikkert kjempebra for oss begge :-)

Skrevet

Nr 3 her og hvis alt går bra :-)

Har blitt gravid på første forsøk med de to eldste, men denne gangen har vi faktisk prøvd siden januar så det var veldig stas når spiren først satt.

Gleder meg også til permisjon og få mer tid til de eldste også, de begynner og bli store 5 og 7 og har ønsket seg en baby lenge så det blir stas.

Skrevet

Gratulerer:) Samme med meg, testet positivt i morges:) Første forsøk på nr tre:)) Hva har du fra før? jeg har to gutter:)

Skrevet

Nr 3 hær også :) å gleden er stooor <3

gutt feb. 06

jente nov. 08

lille ukjente er terminen satt 23 april :)

veldig spent på hva det blir :)

Skrevet

Gøy at flere venter nr 3! Gratulerer til dere alle! Merker hodet er en smule annerledes innstilt nå i forhold til første gang! Kjekt og avslappende å være litt erfaren ;) selv om jeg er spent på hvordan dette svangerskapet blir.

Har gutt 07 og jente 09.

Skrevet

Hipp hurra for alle som venter nr 3. Artig at det er så mange. Blir tre tette her også. Termin i midten av april. Gleder meg stort til å kose meg hjemme med trekløveret mitt når den tid kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...