TePa Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Har hørt at el-tester også slår ut ved graviditet, men er det vanlig at disse slår ut før eller etter en vanlig Hcg test? *håper noen kloke erfarne kan hjelpe meg*
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Det lurer jeg på og :-P. Har ikke G-test i hus, men masse EL-tester. Ikke IKM før søndag, så vil helst klare og vente. Men måtte prøve disse el-testene og var ganske svak strek i går og dagen før der (ikke positiv) men idag var den klart og tydelig det. To like sterke streker. Kan det bety noe??? *Håpe håpe* :-)
myrsnupp Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg aner ikke om de slår ut før, men positiv el test når man vet man ikke har EL, er en rimelig tydelig indikasjon på at man er gravid:)
Tina-30 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg fikk positive EL tester 4 dager før IKM. Men ikke positiv Gravid test før 6 dager etter IKM.. Så tenkte at jeg var gravid og fikk det bekreftet i går.
Noah 08. Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 El-test slo ut 2 dager før-og dagen før ikm hos meg,testet positivt dagen etter ikm,gravid 1-2 uker.. men begynte å blø dagen etter. Men en tydelig el test like før ikm er med min erfaring lik gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå